ჯონგუკს მთელი დღე დაღლილობისგან ეძინა საღამოს კი როგორც კი ჯიმინმა დაურეკა რომ კლუბში მიდიოდნენ მაშინვე ფეხზე წამოხტა და კლუბისკენ აიღო გეზი.
ყველა იქ იყო მათ შორის თეჰიონიც. ჯონგუკი ისე იქცეოდა თითქოს წინა დღე ერთად არ გაეტარებინათ სასიამოვნოდ, თითქოს არაფერი მომხდარა.
ისევ იუნგისთან იჯდა, ბიჭის წელზე ხელი შემოეხვია და ვნებიანად კოცნიდა. თეჰიონი კი ამ ყველაფერს უყურებდა, გრძნობდა როგორ აუხურდა ლოყები და როგორ უნდოდა ეს მაგიდა თავზე დაემხო ორივესთვის.
ამის მაგივრად კი უბრალოდ იჯდა და ერთიმეორის მიყოლებით სვავდა საკმაოდ შეთვრა და ცეკვაც დაიწყო გათამამდა, რამდენიმე გოგოც ააგდო და ახლა მათ შუაში გამომწვევად ცეკვავდა.
- თეთეშ მგონი ძალიან დათვერი ხომ არ გინდა სახლში მიგიყვანო? - მშვიდად თქვა ჯიმინმა და ბიჭს სიცილით მოკიდა ხელი.
- კარგად ვარ ჯიმინ! კარგად ვერთობი აქ! - იყვირა და ცეკვა განაგრძო მოულოდნელად რომ წაბარბაცდა და რომ არა ჰოსოკი ძირს გაიშხლართებოდა.
- ფრთხილად კიმ!
- ღმერთო ჩემო ეს კაცები როგორი ნაბიჭვრები ხართ! - ჩაილაპარაკა სიცილით თეჰიონმა.
- გეგონება თვითონ ქალია - ამოიბუზღუნა ჰოსოკმა და კიმს ხელი გაუშვა რომელიც ბარბაცით მიიწევდა საპირფარეშოში და როგორც იქნა შეაღწია.
ნიჟარას თან დადგა და აგრესიული თვალები სტყორცნა მის ანარეკლს.
- ჯონ ჯონგუკ! ნაბიჭვარო! - იყვირა და ხელები დაისველა - მუტრუკო!
- მე მლანძღავ? - თეჰიონის გვერდით ნიჟარასთან დადგა ბიჭი და ხელები დაიბანა, თან სახეც შეისველა და გვერდით მდგომს გახედა - კიმ?
- უბრალოდ ნაბიჭვარი ხარ ეგ ავღნიშნე - მხრები აიჩეჩა თეჰიონმა და გასვლა სცადა მოულოდნელად, რომ ჯონგუკმა დაავლო ხელი და კარებზე მიაკრა.
YOU ARE READING
Lošer Lóve | TAEKOOK (დასრულებული)
Fanfiction- გინდა თქვა რომ გეი ვარ?? - შეჰკივლა თეჰიონმა. - გეი კიარა ჩვეულებრივი კახპა ხარ. - ჯონ ჯონგუკ!! იცოდე ახლა მაგ ტრაკს აგახევ!