- ისევ შევხვდით წიკვინა - ჩაეღიმა ბიჭს და ნიჟარას მიუახლოვდა, ხელების დაბანას შეუდგა თან თეჰიონს აყოლებდა თვალს - ისევ მოტკეცილი შარვალი გაცვია და შენს ტაკუცუნებს ლამაზს აჩენს - თეჰიონმა მოტვინა ეს გარყვნილი რას ეუბნებოდა და წამში გამოფხიზლდა.
- მომისმინე!!! გეი არ ვარ და არც არასდროს მომწონებია ბიჭები! არც ვაპირებ ასე რომ მოკეტე და ჩემთან ფლირტს შეეშვი, წადი იუნგი ალბათ ენა გადმოგდებული გელოდება.
- მხოლოდ იუნგი? შენთან რომ დავკავდე მსგავსი რამით?? დღეს, აქვე, ახლავე - ჩაეცინა ჯონგუკს და თეჰიონისკენ სვლა დაიწყო ბიჭი კედელს მიაწეპა.
ერთი ხელი თეჰიონს წელზე შემოხვია მეორე კი სახეზე აუსვა და ტუჩებზე გაჩერდა, ღიმილით უყურებდა ბიჭის პატარა მარწყვისფერ ტუჩებს.- არც გაბედო! - ხელი ჰკრა თეჰიონმა ბიჭს და კარისკენ წავიდა მაგრამ მალევე უკან დააბრუნეს.
- და თუ მე მსურს!?
- მე, არა!
- ვნახოთ - თქვა ჯონმა და ბიჭს პერანგის ღილი შეუხსნა, მისკენ წაიღო ტუჩები, თეჰიონი ადგილზე გაშეშდა და თვალები მოხუჭა, ტუჩები ერთმანეთს დააჭირა. ჯონგუკის სურნელი აგიჟებდა, თავბრუს ახვევდა.
თეჰიონი ელოდა ბიჭის კოცნას მაგრამ მალევე გაიგო ჩაცინების ხმა. ჯონგუკი მას მოშორდა ასე კახპასავით დატოვა და კარებს მიუახლოვდა.
- როგორც თავად თქვი შენზე უკეთესი მელოდება გარეთ რომელსაც ეს ნამდვილად სურს - გაეცინა ბიჭს და კარები გააღო - მასაც კარგი ტრაკი აქვს სხვათაშორის - თვალი ჩაუკრა ჯონმა, კიმს და სიცილით დატოვა იქაურობა.
- ნაბიჭვარი! - ამოიოხრა თეჰიონმა და გახსნილი ღილი შეიკრა - შეშლილი!
მალევე თეჰიონი კლუბში დაბრუნდა და ჰოსოკის გვერდით დაეხეთქა, სასმელი აიღო და ერთი ყლუპით ჩაცალა.
- ყველაფერი რიგზეა? - ღიმილით კითხა ჰოსოკმა ბიჭს - რამოხდა? ბიჭი ვერ ააგდე?
YOU ARE READING
Lošer Lóve | TAEKOOK (დასრულებული)
Fanfiction- გინდა თქვა რომ გეი ვარ?? - შეჰკივლა თეჰიონმა. - გეი კიარა ჩვეულებრივი კახპა ხარ. - ჯონ ჯონგუკ!! იცოდე ახლა მაგ ტრაკს აგახევ!