19

1.1K 123 137
                                    

*რა დაემართა ბამს? - იკითხა იუნგიმ რომელიც სადღაც ამერიკიდან ელაპარაკებოდა მეგობრებს.

*თეჰიონმა როგორც თქვა მოიწამლა, ჯონგუკი კი არავის გვენახება - ჩუმად თქვა ჰოსოკმა.

*ბამი ბევრს ნიშნავდა ჯონგუკისთვის......

*კიმთანაც არ გაჩერდა.

*უბრალოდ დრო მიეცით, მას სჭირდება დრო, რომ ყველაფერი დაივიწყოს.

*იქნებ ახალი ლეკვი მივუყვანოთ? - მშვიდად იკითხა ჰოსოკმა.

*არა ადრე თქვა, რომ თუ ბამს რამე მოუვიდოდა არ სურდა მისი შემცვლელი ეპოვა..ასე, რომ უბრალოდ დაელოდეთ.

*კარგი როგორც არის - ჩუმად თქვა ჰოსოკმა და სხვა თემაზე დაიწყო საუბარი.

- უბრალოდ საქმე მაქვს! არ შეიძლება რამდენიმე კვირა უჩემოდ იყოთ? - ხელები გადააჯვარედინა თეჰიონმა და ჯიმინს შეხედა.

- საქმე? ასეთ დროს? ხომ იცი ჯონგუკი ცუდად არის!

- ჯონგუკის გამო საქმეს ვერ დავკარგავ! შეიძლება ამ მოგზაურობამ მილიარდები მომიტანოს იცი?

- არ მჯერა, რომ ფულის გამო ტოვებ მას!

- მხოლოდ ერთი კვირა! - იყვირა თეჰიონმა - ძნელია გადასცე?

- კი ძნელია! - იყვირა ჯიმინმა - ბიჭი სამი დღეა უბრალოდ სვამს არავის გვენახება და უეცრად ვუთხრა, რომ მისი სიყვარული წავიდა? ისე, რომ მას არ უთხრა?

- ზუსტადაც! - ჩემოდანში კიდევ ერთი პიჯაკი ჩატენა თეჰიონმა და უხეშად შეკრა - უამრავჯერ დავურეკე მაგრამ დამაიგნორა! ვერაფერს დამაბრალებს!

- ვერ გცნობ თეჰიონ!

- მას შემდეგ რაც ფსიქიატრიული დავტოვე მხოლოდ თავის გადარჩენაზე ვფიქრობ ჯიმინ! - იყვირა თეჰიონმა - ახლა კი შანსი მეძლევა, რითაც მთელი ცხოვრება უზრუნველად ვიცხოვრებ!

- კარგი რაც გინდა ის ქენი! - იყვირა ჯიმინმა კარი გაიბრახუნა და თეჰიონი მარტო დატოვა სახლში.

Lošer Lóve  | TAEKOOK  (დასრულებული)Where stories live. Discover now