Gdy wracałem do domu z całkiem nową ilością pomysłów w głowie, zdałem sobie sprawę, ile ponownie, nawet nie świadomie, spędziłem czasu nad czymś związanym z Sunoo.
Nie miałem teraz to JA z nikim kontaktu przez wstępny tydzień. Wiosna już całkiem była wiosną, wszędzie było ciepło. Wreszcie się doczekałem ciepłych dni.
Wreszcie dotarłem do domu. Byłem tak bardzo zmęczony, lecz jedyne co się liczyło, to to, aby mój plan zadziałał i nie okazał się kolejnym moim wymysłem mojego chorego mózgu.
Czułem się jak naćpany, widok z oczu zamazywał mi się lekko, a same oczy zamykały, chcąc odpocząć.
Wszedłem do domu, chcąc zwalczyć zmęczenie, Podszedłem do szuflad w kuchni, zacząłem w nich grzebać. Po kilku sekundach walki z naczyniami, wyjąłem z między nich mały woreczek z narko od Louisa.
Standardowo rozsypałem proszek na blacie stołu,, wymiarowałem linię małym, papierowym sztywnym kartonikiem, nachyliłem się, zakryłem lewą dziurkę nosa palcem , drugą wciągnąłem wszystko.
Nie musiałem nawet dużo czekać. Chwile połzawiły mi oczy, lecz potem mój mózg działał na najwyższych obrotach, chciał robić wszystko.
Zasiadłem na podłodze razem ze swoim notatnikiem i wziąłem się do roboty.
Próbowałem układać to w zdania, jednak narkotyki Nie poprawiają i nie dodają wiedzy, tylko poruszają mózg do pracy. Słowa po jakimś czasie łączyły się w jedno, serce biło mi za szybko od działania ekstazy.
Spojrzałem się na zdanie I w zasadzie nie wiedziałem ponownie co dalej.
Brzmiało ono tak:
" W Czerwonej Księdze Można Dopisać Informacje By Dostać Się Do Innego Świata. "
Głowę miałem lekko Pochyloną w prawo, ale na twarzy miałem totalne zmieszanie. Nie wiedziałem czy kurwa zdanie było dobrze ułożone, a moze cos źle przepisałem, w najgorszym wypadku nie dało się ułożyć tego w zdanie, a miałem paranoje, że się dało.
- Nosz kurwa jebana mac pierdolona, poddaje się wpizdu z tym. - klnąłem jak stary, ale miałem wywalone.
Powinien byłem iść spać, jednak moje oczy nie chciały tego. Chodziłem w kółko I w kółko, nie wiedząc co ze sobą zrobić.
- Jakie kurwa informacje dopisać... Jaka kurwa.. - tutaj dostałem olśnienia takiego że głowa mała. - ... Czerwona Księga...
CZYTASZ
THE RETURN OF LEGEND | SUNKI ENHYPEN ( II Część)
FantasíaZakończone 💜 Kontynuacja historii Never There Was No Such Loud Here. ~~~ Po tym jak Sunoo został porwany od Rikiego, Nishimura zrobi wszystko, aby uratować Sunoo z rąk jego okropnego brata. Riki posunie się do wszystkiego, będzie walczył z czasem...