Dużo czasu przesiadywałem na terenie zamku. Myśl I tym że mam wrócić do tego syfu po drugiej stronie gór powodowała u mnie mdłości. Dlatego też codziennie wracałem na Błonia zamku I uzależniony od Wierzby Płaczącej, właśnie na niej spędzałem dużo czasu, jeżeli nie byłem u Sunoo.
Patrzenie na jej liście nawet godzinami, robienie sobie drzemek a nawet rzeźbienie różnych wzorów w jej korze było uspokające, czułem się jak u siebie.
Żaden strażnik nie patrolował tej części zamku, więc miałem full do popisu.
Akurat zamykałem oczy, gdy nagle zaczęło mnie boleć całe ciało. Spadłem z dosyć duzej wysokości, zdezorientowany nie rozumiejąc co się dzieje.
Tym czasem...
~~~
" Dann ponownie widząc szkarłatność Medalionu z Okiem Smoka, zdenerwował się bardzo. Nie wiedział co się dzieje, jednak z każdym takim zdarzeniem strach w nim wzrastał.
Nakazał przyprowadzić do siebie swojego brata. Tak też się stało.
Gdy już był w Króla komnacie, strażnicy rzucili go bezlitośnie na wypolerowane kafelki I wyszli. Sunoo był przerażony.
Dann podszedł do brata I mocno go kopnął. Potem z znowu. Nie widział w tamtym momencie w Sunoo brata, tylko największego wroga. Gdy przestał kopać uklękł przed nim, złapał go za kołnierz koszulki i mówił mu prosto w twarz.
- Widzisz to? - pokazał mu przed twarzą Medalion. Jego czerwień odbijała się w załzawionych oczach Biało włosego. - WIDZISZ KURWO?! - wydarł się I uderzył go w twarz, potem ponownie. Z ust Sunoo prysnęła krew.
Młody wyrywał się, nic nie zrobił to nie była jego wina.
Dann zmusił go by ten wstał, potem popchnął go na ścianę tak, że Sunoo uderzył o nią plecami co odebrało mu tlen w płucach. Dusił się.
- Wytłumaczysz mi cholero mała, dlaczego znowu tak jasno świeci? Czy nie mało było twojemu zkurionemu Rikiemu po tym, jak odszedłeś od niego?!
Sunoo nic nie mówił.
- Tak chcesz się bawić? Okej. - Dann ostatni raz się zamachnął, ostatni raz uderzył, przez co Sunoo upadł I stracił przytomność... "
~~~
Na drugim końcu zamku Riki również nawet nie zauważył kiedy jego oczy się zamknęły, a ciało zdretwiało, również mdlejąc...
CZYTASZ
THE RETURN OF LEGEND | SUNKI ENHYPEN ( II Część)
FantasiZakończone 💜 Kontynuacja historii Never There Was No Such Loud Here. ~~~ Po tym jak Sunoo został porwany od Rikiego, Nishimura zrobi wszystko, aby uratować Sunoo z rąk jego okropnego brata. Riki posunie się do wszystkiego, będzie walczył z czasem...