Hot bölüm için bi önceki bölüm yirmi yorum olsun demiştim yorum sayısı kırka yaklaşmış oha işte aradığım fandom sölsösşs. Yazdım size hot bölümü buyrun, fazla hot olan sahne var o yüzden rahatsız olan okumasın lütfen. Bir de bu bölümü Berk Asiye ile Doruk'un arasını hiç bozmamış ve Doruk'la da arası açılmamış gibi düşünerek okuyun. İyi okumalaar.
"Berk..."
Berk Aybike'nin boynuna gömülü olan kafasını istemeyerek kaldırıp kıza baktı. Bir an önce devam etmek istediğini belirten ses tonunu ayarlayarak söylendi.
"Ne oldu Aybiiik?"
"Ne yapıyoruz biz?"
Hakikaten ne ara bu hale gelmişlerdi? En son okulun çıkışında Talya ile Mazlum'un dedikodusunu yapmışlardı. Sonra da edebiyat hocasının ikili ikili eşleştirmede ikisine verdiği ödevi yapmak için de kimsenin evde olmamasını fırsat bilerek Berk'e gelmişlerdi. Aybike ödevi dışarıda yapmayı düşünmüştü ama Berk'in yoğun ısrarıyla eve gelmişti.
"Rahatsız mı oldun yoksa?"
Çocuğun bi adım gerileyerek sormasıyla kız uzaklaşan çocuğu sırtından kendine çekti. Çocukça bi ifade takınarak konuştu.
"Hayııır. Rahatsız falan olmadım. Uzak durma."
Berk de uzak durmayı düşünmüyordu zaten. Hele şuan kız ona bu kadar yakınken, daha demin kızın kokusunu içine çekmişken aklından geçen düşünceler... Zaten Aybike de şuan yakınlıklarından rahatsız değildi. Berk'i sırtından çektiğinde kıyafetinin üstünden dokunuşuyla bile çocuğun teni yanıyordu. Kızı öpme isteğini durdurmak zorundaydı ama. Öncesinde söylemesi gerekenler vardı.
"Aybike... Ben geçmişte olanlarla ilgili çok öz-"
Aybike çocuğun yeniden uzaklaşmasına katlanamazken bu duruma kızdığını sesine yansıtarak konuştu.
"Geçmişte olanlarla ilgilenmiyorum Berk. Özür falan dilemeni de dinlemek istemiyorum. Eğer özür dilersen yaptıklarını yaşattıklarını onaylayıp bana hatırlatmış olacaksın. En azından şuan dileme. Anı yaşa."
İşaret parmağını çocuğun dudağına götürüp iki kere hafifçe vurdu.
"Özür falan istemiyorum. Sadece seni istiyorum Berk."
Çocuk kızdan da aldığı bu güvenle içindeki isteği daha fazla bastıramadı ve kızı öptü. Aybike'yi öptüğünde bu kadar yoğun bi şeye kapılacağını düşünmemişti ama öptüğü an düşecekmiş hissine kapılmıştı. İçindeki karşı konulamayan o isteği daha fazla tutamadı, kızı kalçasından ve bacaklarından tutarak kucağına aldı. Aybike de bacaklarını Berk'in beline dolayıp elini ensesine bastırdı ve daha kuvvetli öpmeye başladı. Berk kucağındaki kızı odasına çıkardı ve kızı öpmeyi bırakmadan kapıyı açtı. Kucağındaki kızla beraber sırtını kapıya vererek kapıyı kapattı ve kızın üstündeki ince tişörtü hızla çıkardı. Kız da aynı şekilde Berk'in tişörtünü çıkardığında elini çocuğun kaslarında gezdirmeye başlamıştı. Berk daha fazla direnemeyerek kızı yatağa yatırdı. O anlık dudakları ayrılmak zorunda kalsa da Aybike bacaklarını çocuğun belinden çekmediği için hala çok yakınlardı. Çocuk yatakta yatan kızın üstüne yerleşti ve tekrar dudaklarını öpmeye başladı. Eli sırayla kızın boynunda, köprücük kemiklerinde, belinde ve bacaklarında geziyordu. Kızın dudaklarından yavaşça boynuna inip boynunu öpmeye başladığında Aybike çocuğu kendine bastırdı. Kızın boynunda sert dil darbeleri bıraktığında kız inlemeye başlamıştı. Köprücük kemiklerine sulu öpücükler bırakıp kızın boynunu ısırdı.
"Ahhh. Acıdı vampir."
Berk kızın boynunu daha hafif öpücüklere boğduktan sonra hızlı ama sert bi öpücük de dudaklarına bıraktı ve altındaki kızın pantolonunu çıkardı. Kendi pantolonunu da çıkardıktan sonra Aybike daha fazla ayrı kalmak istemediğinden çocuğu hemen üstüne çekti. İç çamaşırı ile kaldıkları için birbirlerini daha çok hissediyolardı ve bu yoğun hisle gelen heyecanlarına engel olamıyolardı. Berk kızın yüzüne gelen saçlarını çekti ve kızın yüzünün her milimine sayamayacağı kadar çok öpücük bıraktı. Parmak uçlarını kızın boynunda gezdirdi. Genç kızın boynunda kendi dudak izlerini görmek Berk'in çok hoşuna gitmişti. Dudakları bu görsel ile hafifçe kıvrılırken kızın sorgulayan bakışlarıyla karşılaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kurnaz vezirin prensesi | ayber
Sonstigestek partlık ayber kurgularıdır. bir ya da iki partlık hikayelerden olacak. dizide olmasını istediğimiz ama yazılmayan sahneler ya da gördüğümüz ve devamını farklı hayal ettiğimiz, istediğimiz tüm sahneleri yazacağım. hot sahneler fazla olacaktır. 🌼