cam

1.5K 71 108
                                    

hepimizin içinde kalan o 21.bölüm cam sahnesiyle geldim, o sahnede kiss olmaması imkansız çünkü, +18 yerler var uyarayım, iyi okumalar 🌼

Berk'le mesajlaşmalarının üzerinden yarım saat falan geçmişti en fazla. Aybike ise içindeki kıpırtılara engel olamıyordu. Berk'leyken bir yanı ona hep öfkeli kalmak, saçını başını yolmak istese de bir yanı ona sıkı sıkı sarılmak istiyordu. Kütüphanede ders çalışmaya başlayacakları ilk gün geldi aklına. Çok güzel kandırmıştı çocuğu. Kitabına bakarken o günün düşüncesine daldığında sırıttığının farkında değildi.

flashback

"Bence bilerek burada takılıyosun, yine gelmeyeceksin falan zannedip kıvranayım diye yapıyosun bunu."

"Sana da günaydın, dünyanın kendi etrafında döndüğünü sanan çocuk. Ödev yetiştiriyorum."

"Vay, son dakikaya ödev bırakmalar falan. Dün gece yoğun geçti galiba?"

İçi içini yiyerek sorduğu soruyla kıvırcık kızın bakışları kendisine çevrilmişti. Ela gözlerinde bir parıltı arıyordu Berk, gece ne yaptığını, o yanında olmadığı zamanlar neler yaptığını çok merak ediyordu.

"Evet çok yoğun geçti, erkek arkadaşımda kaldım da dün gece. Baya yoğunduk Berk inanır mısın?"

İkinci cümlesini imalı bir gülüşle söylemişti genç kız. Berk ise nefes alamadığını hissetti, erkek arkadaşımda kaldım ve baya yoğunduk mu demişti o?

"Erkek arkadaşında mı kaldın?"

Kocaman açılmış gözleriyle zorla yutkunmaya çalışarak cümlesini tamamladığında başıyla onayladı genç kız. Berk'in kendini gerçekten çok kötü hissettiğini fark ettiğinde gülmeye başladı.

"Şaka yapıyorum tatlım. Teyzemlere yerleştik gece, ödev yapacak vaktim de olmadı."

Derin bir nefes verdi Berk, gerçekten çok rahatlamıştı.

"Aybike yüreğime indiriyodun ya, ruhumu teslim ediyodum burada."

"Oh olsun sana."

Genç kız önündeki kitaplara büyük bir ciddiyetle döndüğünde de onu izlemeye koyuldu yeniden.

flashback son

Çocuğun tatlı kıskançlığının hayaline yüzüncü kez belki yeniden dalarken camı tıklatılmıştı. Bir şey göremeyince bana öyle gelmiştir düşüncesiyle yeniden döndü önüne. Cam ikinci kez tıklatıldığında da Berk'i görmesiyle neye uğradığını şaşırdı.

"Berk?"

Çocuğun camı işaret etmesiyle gidip açtığında çevik bir hareketle odasına girmişti kızıl çocuk.

"Napıyosun?"

"Özledim de geldim güzelim, okulda görmek yetmiyo artık."

Dudaklarını yalayıp gözlerini kızın minik bedeninin üstünde gezdirdiğinde kız kalbinin hızlı atışlarını umursamadan devam etti.

"Peki şimdi annem gelse odama ne demeyi düşünüyosun Berk? Ona da özledim de geldim diyebilecek misin?" dedi hızla kontrolü bırakmadan kapıyı kilitledikten sonra. Kızılla göz teması kurmamaya çalışıyordu çünkü kurarsa şuan, her zaman elinde tuttuğu o kontrolü kaybedebilirdi.

"Derim. Kızınıza çok aşığım, aşkımdan ölüyorum bitiyorum ama onun umrunda bile değil derim."

Bir yandan konuşurken bir yandan da ince biçimli parmakları kızın belini sarmıştı. Gözlerini kapatıp kıza yaklaşırken de Aybike, çocuğun nefesini hissettiğinde heyecandan bayılacağına emindi, böyle bir şey olursa da kızıla rezil olurdu. Çocuğu iterek kenara çekildi.

kurnaz vezirin prensesi | ayberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin