iyi gelmek

1.6K 75 267
                                    

ben geldimm, bölümümüz +18 dir, iyi okumalar 🍀

"Aybike, iyi misin güzelim sen? Ben yanındayım anlat hadi bana, dök içini."

Kahkaha attı genç kız. Berk bu durumuna çok üzülüyordu sevgilisinin. Annesiyle babasının boşanması, üstüne üstlük Asiye'yle olan kavgaları, geçirdiği o kazanın üstüne bir de babasının o kadınla evlenmesi eklenmişti.

"Çok iyiyim ya ben. Aşırı! O kadar iyi hissediyorum ki şuan kendimi."

"Aybike." dedi Berk yanındaki banktan ayağa kalkan sevgilisini belinden tutarken. "İyi değilsin sen bitanem, eve bırakayım mı seni?"

Mızmızlandı genç kız. Berk'le çok fazla yakın temasta bulunmamışlardı daha önce ve şuan belindeki kemikli eller, çok yakınında olması ve kokusu... bambaşkaydı. Aklının başında olmasını engelleyici cinsten.

"Eve bırakma beni." dedi mümkünmüş gibi kızıla biraz daha sokularak. Kollarını boynuna dolamıştı ve ensesini yavaş yavaş okşamaya başlamasıyla Berk'in hissettiği sıcaklık nefes almasını zorlaştırmıştı. "Senin evine gidelim."

Berk anlamayan bakışlarla bakıyordu hala. Daha önce Aybike'yle ilgili bu yönden çok şey düşünmüştü ama tepki göstereceğini dişindüğünden hiç o şekilde yaklaşmamıştı. Ama şuan genç kızın bakışları bile farklıydı. Bambaşka bakıyordu Berk'e, ilk kez.

Eve gitmesinin iyi olmayacağını da biliyordu Berk. Annesi muhtemelen ağlama krizlerinden çıkamamıştı ve Aybike onun bu haline daha çok üzülecekti ve psikolojisi de mahvolacaktı.

Genç kızı kendi evine götürmek zorundaydı, en azından birkaç saatliğine.

"Gel sevgilim."

Aybike'yi yavaşça kolundan tutup yürümesini sağladı Berk. Okuldaki cam kazasının üstünden haftalar geçmişti evet ama Berk ne Asiye'yle ne de Doruk'la hala konuşmadığı gibi Aybike'ye de hala çok dikkatli davranıyordu. Canının yanabileceğinden ölesiye korkuyordu.

Genç kızı kendi odasına çıkarıp yatağa uzanmasını sağladığında uyutmayı düşünüyordu ama öyle olmamıştı durum. Yine aynı bakışlarla bakıyordu genç kız, istekli.

"Bir sorun mu var bebeğim."

Yanına oturduğu yatakta doğruldu genç kız. Kızılın kucağına binmeden önce de ekledi. "Evet, bir sorun var."

Berk'in gözleri faltaşı gibi açılırken genç kızın hızla sertliğinin tam üstüne oturması kısıkça inlemesine sebep olmuştu.

Aybike kızılın üzerinde hareketlenip kollarını yeniden boynuna doladığında yakınlaştı çocuğun pembe dudaklarına.

"Seni istiyorum, senin benden kaçmanı değil."

Hareket etmeye devam edip ellerini çocuğun boynundan aşağılara indirdiğinde Berk ellerini yavaşça durdurdu. Elinin üzeri de kazada kesildiğinden dolayı dikkatli olmaya çalışıyordu.

"Aybike dur. Şimdi olmaz güzelim."

"Nedenmiş o? Anneciğinin bizi basacağından mı korkuyorsun yoksa?" fısıltılı ve etkileyici bir ses tonuyla kızılın dudaklarına üfleyip hemen ardından da dudaklarını çocuğun beyaz boynuna bastırmıştı. Berk boynunu genç kızdan kurtarıp durmasını sağlarken de sertliğinde kıpırdanan güzel kalçaya karşı koymak çok zordu.

"İyi hissetmiyorsun çünkü bebeğim. Zor bir dönemden geçiyorsun ve ne istediğini bilmiyorsun. İlişkimiz zedelenebilir, şuan olmaz en azından."

kurnaz vezirin prensesi | ayberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin