maskeli balo? o sahnede istediğimiz gibi gelmediğinde çok sinirlenmiştim ve kendimce uyarladım. aybike'nin makyajını sade ve güzel düşünelim bu bölümde, kostümünü de aynı şekilde.
bölümü isteyen delifisekderler çiçeğim için.
bölümümüz +18 dir, oy verip bolca yorum bırakmayı unutmayın, keyifli okumalar 👀
"Kendini prenses sanıyor külkedisi. Kimsin ki benim sevgilimden aldığım borç paraya kadar burnunu sokuyorsun? Gerizekalı!"
Berk, Harika'yla kavga etmiş sevgilisini ortamdan uzaklaştırmak istediğinde de arabasına binmişlerdi. Bu maskeli balo pek de iyi gelmemişti onlara, Aybike'yi sakinleştirmeye çalışıyordu ama o da Tolga'yla kavga etmişti gerçi.
Ortamdan uzak kalırsa sakinleşir diye düşünmüştü ve evine götürmek için de arabaya bindirmişti kızı. Oğulcanların haberi yoktu bu durumdan ve kendi evine giderse de onu görememek Berk'in içine sinmeyecekti.
Genç kız ise o sarı yılana olan öfkesini atamıyordu bir türlü, çok sinirliydi ve geçmiyordu. Arabada da yol boyunca devamlı bunun üzerine konuşmuştu.
Eve geldiklerinde kızın elinden tutup arabadan indirmişti Berk. Öfkesini atamamış kız için ise çok zordu her şey. Eve girdiklerinde kapıyı kapatan kızıla döndü sinirle.
"Seni babama yardım ederken görmüş işte, başımıza kakıyor aklı sıra salak! Görmemesi lazımdı ya of."
"Konu nereden bana geldi güzelim, benimle ne alakası var şimdi? Ben ne yaptım?"
Arkasındaki duvara kolunun tekini yaslamış kızılın anlamsız bakışlarına göz devirdi.
"Sana bir şey yaptın mı dedim Berk? Zaten sinirliyim üstüme gelme, altta kalırsın."
"Olur." kızılın bakışları değişip de ince elleri kızın saçlarını oynamaya başladığında da gülümsedi. Kızın mini siyah elbisesi ve vampir pelerininin üzerinde gezindi gözleri. Ardından düzleştirdiği saçlarını ve açıktaki bacaklarını bulduğunda yutkundu. "Sen üstte olacaksan altta da kalırız."
Genç kız, eğilip hızla yaklaşan kızılın bir anda dudaklarına kapanan dudaklarına karşı şaşkınlıkla beklerken beline sarılan ellerle kendini kızıl sevgilisine tamamen çekilmiş halde bulmuştu.
Kırmızı dudaklarının üzerinde gezinen dudaklarının ardından diliyle damağını okşadığında kısık bir inilti bırakıp karşılığını sert vermişti erkek arkadaşına.
Boğuk mırıltıları eşliğinde çocuğun eli belinden kalçasına indiğinde, baloda dans ederlerken yokladığı kol kaslarına gitti kızın elleri. Kaslarını sıkıp okşarken oğlanın da karşılık olarak kalçasını sıkmasıyla ufak bir inilti bırakmıştı.
Kızılın elleri onu çıldırtacak şekilde yavaşlayarak beline ve sırtına, ardından omuzlarına çıkarak pelerini düşürdü yere. Ardından bacaklarını okşamaya başladığında da genç kız, aynısını ona uygulayarak vampir pelerininden kurtulmuştu.
Dilini emmeye başlayan kızılla aldığı zevk artarken kollarını boynuna sarıp ensesini okşayarak daha fazlasını istiyordu kız.
Kızılın elleri genç kızın sırtından beline kadar uzanan kostümün iplerini hırsla açmaya başladığında da Aybike, eş zamanlı olarak kızılın kıyafetinden kurtulmaya çalışıyordu.
Kıyafetleri vücutlarından kayıp yerle buluştuğunda kızın bedeninde koyulaşmış gözlerini gezdirdi Berk, nefes kesiciydi.
Dudaklarını zaman kaybetmeden ona yer açan kızın boynuna bastırdığında diliyle gezinip dişlerini geçirerek sertçe emmeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kurnaz vezirin prensesi | ayber
Sonstigestek partlık ayber kurgularıdır. bir ya da iki partlık hikayelerden olacak. dizide olmasını istediğimiz ama yazılmayan sahneler ya da gördüğümüz ve devamını farklı hayal ettiğimiz, istediğimiz tüm sahneleri yazacağım. hot sahneler fazla olacaktır. 🌼