eski okul

1.6K 87 128
                                    

eğer ayla aybikeyi okuldan atsa neler olurdu bunun üzerine bi kurgu yazdım, dora ve süsenin kavgasını ayıracak söylentileri vardı ve o şekilde yazayım dedim. umarım beğenirsiniz, bol yorum yapmayı unutmayın 💞

Sınıftan çıktı Aybike. Artık başlarında gardiyan Ayla olduğu için Berk'le doğru düzgün görüşme fırsatları olmuyodu ve beraber vakit geçiremiyolardı. Bu durum genç kızın fena halde canını sıkıyordu. Gardiyan Ayla'dan gizli şekilde kütüphanede biraz vakit geçireceklerdi. Oraya doğru yol almaya başlamıştı fakat Süsen ile Dora'nın kavgasıyla duraksadı. Biz beden dersinde kavga ederken de bireysel sorunları yüzünden kavga ediyo gibilerdi, diye düşünerek kavgayı ayırmaya gitti genç kız.

Tahmin ettiği gibi, Ömer ile ilgiliydi kavga konusu. Tartışmalarıyla ortamı sakinleştirmeye çalışırken diğer yandan Harika ise güya arkadaşı Süsen'i kışkırtıp yeni arkadaşının yanında dururken hiç yardımcı olmuyordu.

Birden spor salonunda olduğu gibi Süsen ve Dora saç baş kavga etmeye başlayınca Aybike kavgayı ayırma amacıyla araya girmişti. Tabi kavgayı ayırıp iyi bir şey yapayım derken onları izleyen Ayla Özkaya'nın bu okuldaki sonunu hazırlayacağından da habersizdi.

Ayla Özkaya, Aybike'nin tabiriyle gardiyan Ayla, kızların yanına gelip olaya el attığında esas kavga eden iki kızı çağırmak yerine Aybike'yi çağırmıştı, şaşırılmayacak şekilde.

"Eğer bi kez daha elime koz verirsen bursun yanar demiştim sana Aybike ancak anlaşılan sen pek oralı değilsin."

"Ayla Hanım ben kavgayı ayırıyod-"

"Dediğimi yaparım ben Aybike. Eşyalarını topla lütfen. Bugün bu okuldaki son günün."

Son cümleyi keyiflenerek söylemişti genç kadın. Aybike'yi dinlemeye bile çalışmamasına da şaşırmadı Aybike. Normalde sulu gözlülüğü pek sevmezdi ama şuan sinirden hüngür hüngür ağlayabilecek durumdaydı. Kadının önünde ağlamak istemediğinden ve bir şey söylemesinin de işe yaramayacağını bildiğinden hızlıca çıktı odadan.

Ayırmaya çalıştığı kavga ve okuldan atılması yüzünden de anlaştıkları gibi Berk'in yanına gidememişti kütüphaneye. Sevgilisinin gecikmesiyle endişelenen çocuk başına bi şey gelmiş olabilir mi diye telaşlanıp bakmaya karar vermişti. Müdürün odasından sinirli sinirli çıkan kıvırcığı ağlıyordu ve Berk'i çileden çıkaracak en büyük etken birinin Aybike'yi ağlatmasıydı.

"Tatlım ne oldu neyin var? Neden ağlıyosun güzelim?"

"Sonunda annen beni okuldan atmayı başardı çünkü Berk."

"NE?"

"Belli değil miydi zaten böyle olacağı? Sürekli erteleniyodu sadece. Gidiyorum ben!"

Berk'e neden öfkelendiği konusunda hiç bir fikri yoktu genç kızın. Sinirini ondan çıkarabilmişti sadece. Çocuğu suçlayamazdı ki, annesinin suçuydu sonuçta. Annesini karşısına almasını falan da beklemezdi asla. Benim yüzümden annesiyle arası bozulmamalı, diye düşünüyordu.

Okulun bitmesini beklemeden sinirle çantasını toparlayıp çıktı.

Abisiyle kuzenlerinin ne oldu sorularına cevap vermeyip giderken Berk de hırsla annesinin yanına girip öfkeden kıpkırmızı olmuş yüzüyle karşısında duruyordu. Boşanma olayı yüzünden zaten yeteri kadar canı sıkkın diye bugüne kadar hiç üstüne gitmemişti, sevdiği kız hakkında söylediği her şeyi sineye çekmişti ama okuldan atmak... çok ileri gitmekti. Kapıyı çarptığında genç kadın oğlundan ilk kez böyle bir muamele gördüğü için şaşkındı.

kurnaz vezirin prensesi | ayberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin