kamp ateşi

1.1K 57 277
                                    

hot sahne var bölümde biraz. yıldıza basıp bol yorum bırakmayı unutmayın çiçekler, keyifli okumalar dilerim 🌚

"Güzelim, geliyorsun değil mi? Daha doğrusu geliyorsunuz. Maalesef tüm Eren üyeleri."

Sevgilisiyle telefonda konuşan kız, sevgilisiyle konuşuyor olma durumuna bile hala alışamamıştı. Berk'le sevgili olmuşlardı ama gizli tutma konusunda anlaşmışlardı da. Olaylardan sonra ailesinden özellikle hiç kimsenin öğrenmesini istemiyordu genç kız, gizli aşk yaşayacaklardı.

"Evet. Hep beraber geliyoruz maalesef. Ömer'i Oğulcan'ı Asiye'si, bize engel olabilecek kim varsa hepsiyle beraber geliyoruz."

"Olsun güzeller güzelim, üzülme sen. Bana kalırsa ben yayacağım herkese sevgili olduğumuzu ama sen istemiyorsun işte."

"Kalsın kalsın Berk. Çok erken şuan. Olaylardan sonra tepkilerinin çok da yumuşak olacağını sanmıyorum ben."

"Özür dilerim." dedi derin bir iç çekişin ardından. Defalarca kez özür dilemişti zaten Aybike'den, hala sürekli dilemeye devam ediyordu ama hiçbir zaman yeterli gelmiyordu sanki. Asla da yeterli gelmeyecek gibiydi.

"Berk tamam. Ben affettim zaten seni, düşünmeyelim artık bunları olur mu?"

"Ben seni hak edecek ne yaptım acaba?"

🌚

"Hadi Oğulcan geç kalıyoruz ya."

Oğulcan'ın kamp için hazırladığı ve içinde her telden bir şey barındıran garip çantayla ilgilenemeyecekti Aybike. Kamp alanına geldiklerinde ise Berk'i aradı yanına gelen Kaan'ı görmeden önce gözleri.

"Selam Aybike, nasılsın?"

"Selam. İyiyim sen?"

"İyi. Birine mi bakmıştın?"

Tam Berk'i gördün mü diye soracağı esnada ise vazgeçti kız hemen bundan. Sınıftan da kimse bilmiyordu ve durumlarının anlaşılmasını istemiyordu kız.

"Hayır. Öyle geziyorum işte boş boş."

"Böyle yerlerde çok dikkatli olmalısın ama, tehlikeli hayvanlar çıkabilir çok uzaklaşma."

Çocuğun söylediğine beraber güldüklerinde de karşıdan gelen kızıl sevgilisiyle eş zamanlı olarak yanından ayrılmıştı çocuk. Aybike, kimsenin olmamasını fırsat bilerek yanına gelen sevgilisinin boynuna sarıldığında kokusunu içine çekip beklemişti onun da sarılmasını.

"Sonunda gelebildin Berk. Çok özledim seni."

Kızın siyah sıfır kol kıyafetinin sırtında gezdirdi ellerini. Altına giydiği kısa kot şortla mükemmel gözüküyordu. Oğlanın bir şey söylememiş olmasıyla kollarından geri çekildiğinde gözlerini buluşturmuştu.

"Bir sorun mu var? Canın sıkkın gibi."

"Şu Kaan'ın senin etrafında dolaşmasına sinir oluyorum tatlım. Söylesek mi artık herkese sevgili olduğumuzu ya?"

"Berk saçmalama. Sen beni mi kıskanıyorsun ya?" gülerek cevap veremeyen kızılın ellerini tutup sevdiğinde Oğulcanların yanlarına geldiklerini görerek çekti ellerini çocuktan.

"Sister noluyor ne işin var bu serserinin yanında?"

Canı sıkılan Berk'i gözleriyle yoklarken bir yandan da abisine laf yetiştirmesi gerekiyordu Aybike'nin.

"Ya şeymiş, biz Berk'le beraber dal falan toplayacakmışız. Birazdan hava kararacak ya, ateş yakmak için."

"Ne gereksiz bir seçim bu ya. Kardeşimi kurda emanet ediyorum resmen."

kurnaz vezirin prensesi | ayberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin