JENERAL RUSSELL MENDEKATI Agent Raiya dengan sejumlah file ditangannya.Dia masih tertanya tanya, bagaimana rasanya keadaan gadis itu sekarang.Tak bukan keadaan Agent Raiya tapi keadaan gadis yang sekarang mereka tengah cuba untuk dapatkan.
"Agent Raiya, sudah dapatkan maklumat keadaannya kini ? Pihak atasan tak sabar ingin memasukkannya ke dalam agensi ni"Ujar Jeneral rusell.Tadi dia baru tiba dari jabatan pertahanan tinggi kerajaan, sempat juga dia bertemu orang atasan dan sempat membincangkan mengenai hal gadis itu.
"Saya rasa situasi sekarang sangat sesuai Jeneral, saya dah arahkan Agent Herrel untuk sampaikan surat pada Tasha.Buat masa sekarang, kita hanya mampu terserah pada pendapat dia sama ada dia nak masuk ataupun tidak"Ujar Agent Raiya.
"Walau macam manapun kita perlukan sebab untuk buat dia masuk dalam agensi ni.Try check maklumat dia"Arah Jeneral Rusell.Agent mengangguk patuh.
"Agent muda Edith ?"Jeneral Rusell terkejut bilamana dia menoleh kebelakang, wajah Edith sudah terpampang dimuka kaca bilik.Melihat isyarat dari budak itu, membuatkan Jeneral Rusell melepaskan keluhan lalu menekan button disebelah pintu.Automatik pintu kaca itu terbuka.
"Ada apa lagi ni ?"Soal Jeneral Rusell.
"Hukuman lagilah Jeneral, sebab apa lagi saya ke sini ?"Soal Agent muda itu lalu dengan selambanya melabuhkan punggung diatas kerusi Jeneral Rusell.
"Masalah apa lagi yang kamu buat Agent muda Edith ?"Soal Jeneral Rusell.
"Itulah masalahnya sekarang !"Agent muda Edith menepuk meja kuat lalu memaparkan riak wajah serius.
"Perempuan tu cakap saya raba dia padahal saya baru masuk kelas tu Jeneral.SA YA BA RU MA SUK jeneral.Saya baru masuk then dia nak tuduh saya"Dengan bersungguh sungguhnya dia ingin menerangkan yang dia baru masuk dan dituduh.
"Tak sangka, selain nakal, kamu juga budak yang gatal"Ujar Agent Raiya sambil mengeleng gelengkan kepala.
"AGENT RAIYA !!!"
"What ? Betulkan ?"
"Hello, saya ni gentlemen okay, tak mainlah gatal gatal ni.Nakal tu biasa, bukan ker nakal tu nampak cool.Kan jeneral kan ?"Soal Agent Muda Edith.
"Apa apapun, kenapa kalau ada masalah kena datang sini ? Bukankah Agent Emmy yang uruskan segala hukuman pada Agent muda ?"Soal Agent Raiya.
"Kali ni masalah dia lain sikit, saya nak membuktikan sesuatu"Ujar Agent muda Edith lalu meletakkan tangannya ke dagu.
"Apa dia ?"Soal Jeneral Rusell.
"Saya nak pinjam laptop Agent Raiya"Ujar Agent muda Edith.
"Mana laptop kamu ?"Soal Agent Raiya.
"Agent Emmy sita sebab Agent muda Yamar tengok porn dalam laptop saya"
"Eleh, ingat orang tak tahu yang dia cuba selidik kes Kumpulan Agent Leo"Ujar Agent Raiya.
YOU ARE READING
Agent Natasha : Drugs
Science FictionNew version •sec series at reading list * * * * Catherine Natasha, seorang hacker yang pernah menjadi mata pencarian utama para penjenayah yang berleluasa di luar sana.Membantu penjenayah dulunya adalah kemahirannya, namun kini reverse card.Dia menj...