Bab 12 : Unbelivable Involve

8 1 0
                                    

                SETELAH selesai tugas, aku bergegas pulang lalu berkemas-kemas dengan Kayla untuk terbang ke malaysia

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

                SETELAH selesai tugas, aku bergegas pulang lalu berkemas-kemas dengan Kayla untuk terbang ke malaysia.Masing-masing last minute, dahlah esok dah mula majlis Gina, punyalah janji nak ada malam berinai.Aku pun jadi ejen tiba-tiba kot sampai lupa majlis Gina.Kayla pula, katanya ada masalah dengan kumpulan dia.

Lagihan Kayla nampak stress, taknaklah aku tanya sebab Kayla ni jarang-jarang nak stress, sekali stress, habis keluar segala haiwan dia tunjuk.

" DAH JOM !" Sangat redha ye ditarik-tarik.

Kami langsung membeli tiket lalu menaiki pesawat.Boleh tahan lama juga perjalanan, si Kayla ni pula tak habis dengan makanannya tapi muka still ketat.Macam nak ajak gaduh.

Setelah tibanya kami di klia, Kayla dah melompat-lompat teruja.Uish, member ni ada split personality ke ape.Sekejap betul emosi dia berubah, keluar sahaja dari klia, Gina dah jemput kami.Jam 5 pagi kau dia jemput.Member kejap lagi nikah.Paling mantap.

" Aku nak gi jumpa Redza, korang baliklah dulu.Esok jumpa"Ujaranku dibalas dengan anggukan, Redza sape ? Nantilah bagitahu.Dari kejauhan aku memandang Kayla, orang penat, dia boleh pula hyperactive.

Masuk sahaja ke dalam grab, makan masa juga nak sampai sebab kereta rosak bagai.Nasib tak lama sangat tersidai, lepastu kena lalu ape benda eh orang panggil yang kena touch touch tu ? Erm jap, ape eh tu.Yes tol.Kan ? Betullah kan.

Kira jam 7 macam tu aku sampai.Di sinilah aku berada, Millions one Malaysian Hotel.Hotel ni diuruskan oleh keluarga jauh Daddy, memang ada perkataan jauh tapi hubungan dorang tak jauh dari Daddy.Redza atau lebih tepat nama dia Reddy Cave kini menjadi pengelola tetap MOMH.

" Cik Tasha !" Beberapa orang staf berlari keluar mendekati aku lalu membawa aku masuk ke dalam.Wei rasa nak nangis sebab dorang semua dah berumur padahal dulu, masing-masing cantik.Aduh, terasa diri ni dah tua sangat.

" Cik nak jumpa Tuan Redza ke ?"Soal Makcik Kiara.

" Yep"

" Biar kami panggilkan"

" No need, biar saya pergi seorang" Mereka mengangguk akur lalu setelah itu aku membuka melangkah menuju ke lift untuk menuju ke ruangannya.

Setibanya di tingkat paling atas, terpampang jelas di situ, nama Tengku Redza.Mamat ni lebih gemar di panggil Tuan berbanding Tengku.Tak suka katanya.

Ting ! Tong !

Aku menongkat dagu menunggu pintu terbuka sebelum terpampang sosok tubuh seketul Redza.

" Wear something, duhh" Aku menolak Redza lalu memasuki biliknya.

" Damn it ! Cath ?"

" Yah yah, that's me.Catherine Natasha" Ujarku lalu melabuhkan punggung di atas sofa sambil memerhati wajah terkejutnya.

Agent Natasha : DrugsWhere stories live. Discover now