PIHAK jawatankuasa red room tidak membenarkan Leo untuk menyoal siasat suspek setelah suspek pulih sepenuhnya.Memang teruk anak buah Kayla dorang kerjakan semalam.Mungkin sebab tu pihak jawatankuasa tidak memberi peluang untuk mereka membuat soal siasat.Leo pun frust.Dan hari ni, kami mesyuarat lagi dan mengumpul beberapa bukti yang berjaya kami kumpulkan.Lalu Kim bincangkan dan memberi cadangan agar kami mencari lebih banyak lokasi penjualan dadah yang telah diedarkan oleh Underole.
Dia juga berjaya mendapatkan beberapa tempat pengedaran yang berada bawah Underole.Namunpun begitu, red room tak boleh digunakan lagi.Dan selain cara paksa ? Apa lagi yang mampu kami lakukan, kan ?
" Baiklah, itu sahaja untuk hari ini"
Kami semua pun mulai beredar menuju ke hall untuk berehat.Namun dalam perjalanan kami ke hall, pertanyaan Zaas buatkan aku tersedak.
" Tasha, baru aku perasan.Asal bibir kau luka ? Aku rasa masa lawan semalam, kau yang kerjakan orang adalah" Ujar Zaas.Kemudiannya aku memandang Leo.Tenang saja wajahnya.Dia ni memang selalu buat aku wapuchau shashau hawau ! Ye aku tengah mencarut.Tapi orang kata kalau mabuk tak ingat apa-apa.Tapi si Marrio tu, rilek je ingat semua.
Ah lantaklah !
Setibanya di hall aku bergegas ingin menuju ke dapur sebelum Leo menarikku masuk ke dalam biliknya.
" What happen last night ?" Dingin.Tak seperti pagi tadi, dia sangat dingin dan mukanya ketat sahaja.Nak aje aku lempang.
" What happen last night ? " Soalannya aku balas dengan soalan balik.Padan muka !
" Catherine Natasha, I'm serious"
" And i'm serious to Leo Martinez" Ujarku kembali.Berani dia lupa setelah—AAA taknak ingat.
" Did i slap you or what ?"
" You—"
" So that's right ?"
" Lupakan" Aku menolaknya lalu melangkah keluar dari situ meninggalkan dia yang terkebil-kebil.
*******
BENGANG, okay buat apa kau nak bengang Tasha, dia bukan sesiapa selain teammates kau.Lepasni aku rasa, aku patut lebih fokus tentang hal lain.Kerana benda ni sangat menganggu.Selain daripada tu lebih baik aku tukar topik, tentang apa ek.Oh ya ! Aku dah tak kerja dekat syarikat Alvin, dah berhenti lepas aku masuk sini.
Tentang syarikat daddy tu, aku minta dia untuk tangguhkan sedikit pelantikkan aku sebagai COO Millions one.Ya, aku tak bercadang untuk stay lama dekat sini.Lepas aku dapat kes Natalie dan selesaikannya, aku akan keluar dari agensi ni sebab aku tak rasa aku sesuai untuk pegang jawatan sebagai ejen walhal aku seorang penjenayah cyber.
YOU ARE READING
Agent Natasha : Drugs
Science FictionNew version •sec series at reading list * * * * Catherine Natasha, seorang hacker yang pernah menjadi mata pencarian utama para penjenayah yang berleluasa di luar sana.Membantu penjenayah dulunya adalah kemahirannya, namun kini reverse card.Dia menj...