စာကြည့်တိုက်ထဲတွင်ကျောင်းသားအချို့တီးတိုးစကားဆိုနေကြသည်။တစ်ချို့ကတိတ်ဆိတ်စွာစာဖတ်နေကြပြီး လိုင်းWiFiကောင်းမွန်မှုကြောင့်ဂိမ်းလာဆော့နေသော ကျောင်းသားများလဲရှိနေကြသည်။ဇာတ်ကားဒေါင်းနေသောမိန်းကလေးများလည်းရှိပေသည်။စာအုပ်ရွေးနေသောချန်းမှာ လက်ထဲတွင်လည်းစာအုပ်များကို ကိုင်ထားသေးသည်။"ချန်း နင်တို့projectဆုရလို့ ဂုဏ်ယူပါတယ် အံမယ်ဒီနှစ်လဲစန်တိုရီနီကို ထည့်ပြောသွားသေးတာပဲ ဒုတိယနှစ်တုန်းကလည်းအဲ့နိုင်ငံပဲမလား "
ဂန်မီဆိုရဲ့စကားကြောင့်ချန်းစာအုပ်ရွေးနေတာကိုပင်ရပ်လိုက်ရသည်။ ပြီးတော့ပြုံးပြကာအချိန်စာအုပ်တွင်လက်မှတ်ထိုးခဲ့လိုက်၏။အပြင်ကိုထွက်လာတော့မီဆိုပါလိုက်လာခဲ့၏။နေမင်းကရောင်ခြည်ဖြာထွန်းလင်းနေသည်မို့ချန်းထီးထုတ်ဆောင်းလိုက်ရ၏။သူ(မ)ကိုပါထီးမိုးပေးလိုက်၏။
နှစ်ယောက်အတူယှဥ်တဲွလျှောက်လာကြ၏။"ငါကပင်လယ်ပြာနဲ့ခေါင်မိုးပြာတွေကိုသဘောကျတယ်လေ အဲ့တော့စန်တိုရီနီကိုတအားသဘောကျတာ ချစ်သူရှိခဲ့ရင်သူနဲ့ အလည်သွားချင်တယ်"
ချန်းကအလှသစ်ပင်တွေကိုငေးရင်းပြောလာသည်မို့မီဆိုကစိတ်ကူးယဥ်နေပြန်ပြီဟုဆိုလာလေသည်။
မီဆိုကချန်းကိုငေးကြည့်လာရင်း သူကပြုံးပြလာ၏။လေညှင်းကတစ်ခါတစ်ရံတိုက်ခတ်လာသည်မို့သူ(မ)
ဆံနွယ်တစ်ချို့ကမျက်နှာပေါ်ဖြာကျလာတတ်၏။သူကလက်နဲ့ပြန်သပ်တင်ရင်းချန်းရဲ့အပြာရောင် သဘောကျမှုကိုမေးမြန်းနေသေး၏။"ချန်း နင်လိပ်ပြာတွေရောသဘောကျလား ပန်းတွေရောလေ ပန်းပဲွတော်တစ်ခုရှိတယ် သွားကြည့်ကြမလား "
မီဆိုရဲ့မျှော်လင့်တကြီးမေးနေမှုကိုချန်းကအောက်နှုတ်ခမ်းကိုသွားနဲ့တစ်ချက်ကိုက်လိုက်ပြီးခေါင်းခါပြလိုက်၏။ချန်းကလိပ်ပြာတွေနဲ့ပန်းတွေကိုတအားကြီးသဘောမကျခဲ့ပေ။
"ငါက ပန်းတွေကိုသိပ်မကြိုက်ဘူး ငှက်တွေကိုတော့သဘောကျတယ် ငှက်သံလေးတွေကိုနားထောင်ရတာကြိုက်တယ် အိမ်တန်းတတ်ချိန်အော်သံတွေရော မနက်ခင်းငှက်လေးတွေတီတီတာတာအော်သံတွေကိုကြိုက်တယ် ငါအိမ်မှာဆိုငှက်စာကျွေးတဲ့နေရာရှိတယ် အိမ်မှာဆိုငှက်တွေအမြဲလာစားကြတာ ပန်းကအပြာရောင်ဆိုငါကြိုက်ပါတယ် နှင်းဆီဆိုရင်တော့ အနီကအကြိုက်ဆုံးပဲ မီဆို ငါတောင်းပန်ပါတယ် ပန်းပွဲတော်ကို ငါမလိုက်ဖြစ်လောက်ဘူး တရုတ်စာ စာမေးပဲွ ရှိလို့ပါ "
YOU ARE READING
ချစ်လား(completed)
Romanceကျွန်တော်ဆိုတာကလေ အချစ်ဆိုတာကိုဘာမှန်းမသိခင်ကတည်းက ခင်ဗျားကိုချစ်ခဲ့တဲ့သူပါဗျ idolနဲ့fanဆိုတာကြီးကကျွန်တော်လဲအသိခင်ဗျားလဲအသိ ကျွန်တော်ကို မချစ်ရင်တောင် မလှည့်စားသင့်ဘူးလေ