Brooke
Lucifer legyőzését követően fáradtan ültünk a kanapén. Hiába volt egy gonddal kevesebb, és tudtuk, hogy pihennünk kell, a fejünk felett ott lebegett az is, hogy vissza hozzuk Maryt és leállítjuk a szörnyet, ami megölte Jacet, -így én fogok vele végezni-. Maryt a fiúk szerették volna visszahozni, azonban bármennyire is szar embernek tűnök ettől, én nem. Hiába a fiúk anyja, mégis ők megváltoznak mellette és nem egyszer árult már el minket azért, mert az angol betűvetők erre kérték. Erről a fiúk nem tudnak, de egyszer megpróbált minket is bántani.
Lehunytam a szemem, majd fejemet hátra döntve hagytam, hogy Jace a hajammal szórakozzon. Talán pár percre el is szundítottam, mert arra eszméltem fel, hogy Jace az ölembe rakja Nutellát, aki valamikor biztos kijött a szobámból, mivel szabad járása van az egész házban.
- Szia pajti - simogattam meg álmosan, még mindig csukott szemmel.
- Nem akarsz inkább aludni egyet a szobádban? - kérdezte Jace, mire lassan bólogatni kezdtem, hogy jelezzem, hogy ez jó ötlet.
Amíg én Nutellával magam mellett egy jót aludtam, addig Sam és Dean az anyjuk nyomát próbálták újra megkeresni. Avery gyorsabban kelt fel mint én, ugyanis erősen kezdett rázni és a nevemen szólítgatni.
- Csak öt percet - fordultam át a másik oldalamra.
- Nem lehet, Brooke! Kelj fel! Megvan a szörny és bármikor újra nyomát veszíthetjük - erre azonnal felültem.
- Hol van?- kérdeztem és azonnal készülődni kezdtem.
- Brooke! Ne hagyd, hogy a bosszú irányítson. Annak sosincs jó vége. Nem fogsz tiszta fejjel gondolkodni - nézett rám Avery, de én csak megvontam a vállam.
- Ártott azoknak, akiket szeretek. A legkevesebb amit tehetek, hogy saját kezemmel végzek vele - válaszoltam ellentmondást nem tűrő hangon és azonnal indulásra készen voltam azzal a tervvel, hogy az erőmmel azonnal végzek vele.
- Brooke! - kiáltotta Avery és mielőtt elteleportálhattam volna, ő megragadta a kezem és az erejével visszatartott. - Tudom, hogy alapesetben képes lennél egyedül is legyőzni, de most nem tiszta a fejed - nézett a szemembe. - Együtt elintézzük a szörnyet. Oké? - kérdezte, mire bólintottam és hálás voltam, amiért mellettem van és bármennyire is tud néha idegesíteni, vigyáz rám, és a helyzet az, hogy borzalmasan szeretem. A szörnyhöz teleportálva nem harcoltunk, sőt borzalmasan könnyű volt végeznünk vele. Szinte talán már túl könnyű is.
Avery megállította az erejével, én pedig egy egyszerű mozdulattal átszúrtam a szívnél a szeráfpengével és máris holtan zuhant a földre. Csak döbbenten álltunk, hogy ez ennyire egyszerűen ment. Sosem volt még ilyen egyszerű. Csapdát sejtettünk, ami azonban nem következett be, így visszatérünk a bunkerbe.
- Ez furcsa volt - jegyeztem meg.
Leültem a kanapéra és készültem, hogy folytatom a pihenésem, amikor is a fiúk jelentek meg.
- Megvan hogyan hozzuk vissza anyát - mondta Sam, mi pedig egyszerre néztünk egymásra Averyvel. Tudtuk, hogy a fiúnak fontos, de mi nem tudunk túllépni azon, hogy simán szó nélkül képes lett volna minket az ellenség kezébe dobni.
Egy átlagos napnak indult. A fiúkkal és Cassel egy ügyön dolgoztunk Missouriban, amikor az anyjuk felhívta őket, hogy baj van és segítségre van szüksége, ezért a fiúk azonnal Kansasbe utaztak, csak hogy ez az egész figyelemelterelés volt, hogy a betűvetők elfogjanak minket. A betűvetők egyfajta csoport, akik szintén a természetfeletti ellen harcoltak, mégis a vadászok felett állóknak képzelték magukat. A Winchester fiúk ősei is mind betűvetők voltak. Amikor ez a családi vonal kiderült, akkor találtuk a bunkert a rengeteg könyvvel, aktákkal, fegyverekkel és technológiával, amiket régen gyűjtöttek és használtak a gonosz erőkkel szemben. A brit betűvetők az amerikaiakkal szemben nem tűntek el, a msi napig tartották a hagyományaikat és elveiket, csak még gőgösebbek voltak. Nos, ők a Winchesterekkel dolgoztak volna együtt, de két szörnnyel már nem. Habár kettőnk közül inkább én vagyok a szörny, hisz Avery angyal. Az egész mögött, mint kiderült, Mary állt. Szövetséget kötött a britekkel, majd segített nekik megtalálni és elkapni minket.
YOU ARE READING
Árnyvadászok Odaát (Supernatural X Shadowhunters ff.)
FanfictionJAVÍTÁS ALATT Brooke és Avery a gonosz erők ellen küzdenek fiatal koruk óta. Vadászokként és Winchester lányokként nevelkedtek, mióta az eszükbe tudják. Egy Brooklyn-i munka közben az egész életük a feje tetejére áll. Szerelemi szálakkal és még töb...