𝟏𝟗.𝒓é𝒔𝒛 (𝑩𝒓𝒐𝒐𝒌𝒆)

17 2 0
                                    

Brooke

Még mindig emésztett a tudat, hogy miattam tették tönkre a Poklot, de tudtam, hogy vissza kell mennem.
Átlépve a kapun üdvözöltek az őrök. Körbenéztem és meglepődtem, hogy mindenki jól van.

- Itt mi történt? - kérdeztem Axealt.

- Azrael visszahozott és meggyógyított mindenkit. Jó újra látni főnök - mosolyodott el.

- Nem vagyok jó vezetőtök - sütöttem le a szemem.

- Brooke, tökéletes vezérünk vagy - mosolygott rám biztatóan.

- Amint rendbe hozzuk a helyet létrehozunk egy csapatot, amit kiképezünk harcra. Beszélek Averyvel, hátha tudnak csatlakozni a Légió edzéseihez.

- Lehet, hogy sokan le akarnak váltani, de ne hagyd magad! És nehogy azt hidd, hogy gyenge vagy, amiért most legyőztek. Nem vagy az. Mindenkit váratlanul ért - mondta úgy, mint aki belelát a fejembe.

- Köszönöm - sóhajtottam, majd beléptem a romos irodába.

- Fenébe - motyogtam, majd neki kezdtem a rendrakásnak, ami három órámba telt.

Miután elfogadható rend lett, ami nálam nem sokat jelent -mivel nem vagyok rendmániás-, azután elmentem az Intézetbe, hogy meglátogassam Jacet, azonban már az ajtóban elkaptak és egy bilincs fonódott a csuklóm köré.

- Hé, srácok! Mi folyik itt? Jacehez jöttem - néztem a két árnyvadászra, akik akaratom ellenére kezdtek el az épület alagsorába rángatni.

- Parancsot kaptunk - válaszolták, majd nem éppen kíméletesen löktek be egy üres cellába. A betonpadló kicsi kövei a karomba vájtak, de amint felálltam a sebek azonnal begyógyultak.

- Engedjetek ki! - léptem a plexi laphoz, majd rávágtam egyet remélve, hogy ki tudok törni, de valami mágia védte. - Miért hoztatok ide!? - kérdeztem dühösen.

- Én kértem - jelent meg Alec.

- Mégis miért? - meredtem rá. - Ezt az Averyvel történtek miatt csinálod?

- Nem. Azért, mert rájöttem, hogy egy szörnyeteg vagy, de be aggódj, nemsokára ő is csatlakozik hozzád.

- Eddig újra össze akartalak titeket hozni, de ezek után ha kiszabadulok innen, neked annyi, Alec Lightwood! - meredtem rá dühösen.

- Nem fogsz innen kijutni - forgatta meg a szemét.

- Jace nem fog örülni, ha megtudja.

- Ezért küldtem el őt Alicanteba. Napokig nem fog visszajönni, mire igen, addigra te már nem leszel itt. Mert tudod mi vagy? Egy mocskos alvilági.

- Mégis mit akarsz tenni velem?

- Én semmit. Elviszünk a Néma Testvérekhez, majd ők elintéznek.

A Néma Testvérek hallatán az egyik árnyvadász kínosan elhúzta a száját. Nem tudtam, hogy kik ők és miért tartanak tőlük ennyire, de tudtam, hogy másnap reggel engem oda visznek.

- Alec, ezt nem teheted! Megőrültél?- hallottam meg Jace ideges hangját, majd kinyílt a lift ajtaja és ő lépett ki rajta.

- Nem engedheted ki! A felettesed vagyok - közölte vele, mire Jace megtorpant.

- Ami azt illeti... - kezdte volna, de Alec félbe szakította.

- Lemondtál róla, szóval az én döntéseim alapján kell cselekedned.

Árnyvadászok Odaát (Supernatural X Shadowhunters ff.)Where stories live. Discover now