Avery
-Apa halott - nézett rám könnyben úszó szemekkel Brooke.
-Valaki nagyon szar játékot játszik velünk, mert nem éreztem halálát - ráztam a fejem, majd elkiabáltam magam. -Billie!
A fekete nő megjelent a bunkerben a kaszájával a kezében.
-Igen?
-Crowley lelke...megérkezett valamikor hozzátok?
Előrántott egy vastag könyvet, majd az asztalra csapva egy pillanat alatt átlapozta.
-Az adatok szerint nem érkezett be.
-Az adatok szerint el sem olvastad rendesen – morogta neki Dean.
-Figyelj szépfiú. Akár leülhetsz, átnyálazhatod az egészet. Nem mondom, sok idő lesz, de akkor sem fogod benne megtalálni. Nem kellett volna meghalnia, ennyi az egész. A lelke pedig nem került a Purgatóriumba.
-A Purgatóriumba? - hökkent meg Alec.
-Oda kerülnek a természetfeletti lények a haláluk után. Crowley alapból egyszer már meghalt, így lett démon. Most újra meghalt, így oda kellett volna vinnie az egyik kaszásnak - világosítottam fel. -Mennyi az esélye, hogy még életben van?
-Azt írja meghalt, de a lelke nem került el a Földről.
-Akkor meg kell keresnünk - jelentette ki Sam, mire mind bólogatni kezdtünk.
-Köszönöm, Billie.
A kaszás bólintott, majd távozott köreinkből.
-Tehát hol kezdhetnénk keresni egy lelket? - nézett ránk Jace.
-Az a probléma, hogy én sem tudok megkeresni egy elveszett lelket, tehát most teljesen tanácstalan vagyok.
-Tudnál nekem kakaót főzni? - kérdezte halkan Jack. Megsimogattam a fejét, majd nekiálltam kakaót főzni neki és Brookenak is. A többieknek kávét csináltam, mikor csörögni kezdett a telefonom.
-Valami Sariel keres – mondta Alec.
-Felvennéd és kihangosítanád? Én nem érek rá jelenleg.
A fiú felvette és kihangosítva letette az asztalra.
-Azrael, ne haragudj, hogy hívlak. Van egy kis probléma.
-Mi az?
-Valaki a tagok közül belső lázadást próbált kezdeményezni.
-Megvan a felbújtó? - tettem le az asztalra a tálcát, amin mindenki itala helyet foglalt.
-Igen, Haniel csapatából egy bukott angyal. Lucifer most vallatja elég drasztikus módszerekkel.
-Mondd meg neki, hogy ne hagyjon ki a buliból!
-Siess, Királylány!
-Úgy lesz, Sariel - mondtam, majd kinyomtam a hívást.
-Tudom nagy a baj, de mennem kellene.
-Menj csak, szükség van ott rád - mosolygott Brooke keserűen, de tudtam, nem velem van baja, hanem az apja halála bántja.
-Nem akartok velem tartani? Meg tudnám mutatni az egy hetes légiónkat.
-Na erre kíváncsi vagyok - tápászkodott fel Castiel, őt pedig Jack követte boldogan. A többiek is rábólintottak a dologra, legalább ezzel is elterelik a gondolataikat egy kicsit.
YOU ARE READING
Árnyvadászok Odaát (Supernatural X Shadowhunters ff.)
FanfictionJAVÍTÁS ALATT Brooke és Avery a gonosz erők ellen küzdenek fiatal koruk óta. Vadászokként és Winchester lányokként nevelkedtek, mióta az eszükbe tudják. Egy Brooklyn-i munka közben az egész életük a feje tetejére áll. Szerelemi szálakkal és még töb...