𝟗.𝒓é𝒔𝒛 (𝑩𝒓𝒐𝒐𝒌𝒆)

88 8 0
                                    

Brooke

-Sziasztok - intettem a többieknek, majd elmentem a szobámba, miközben Jace követett.

-Brooke! - állt meg előttem Jack.

-Mondd - mosolyogtam rá.

-Nézel velem Scooby Doot? Avery azt mondta utálja -nézett rám könyörögve.

-Egy jó kis rajzfilm maratonra sosem tudnék nemet mondani - válaszoltam, majd mind a hárman elvonultunk a szobámba, majd a laptopomat a Tv-hez csatlakoztattam és elindítottam a Mizujs, Scooby Doo-t.

Jace vállára hajtottam a fejem, miközben a képernyőt bámultam. Éreztem magamon Jace tekintetét, de a rajzfilm jobban lekötött. Jack izgatottan figyelte a mesét.

-Hozok popcornt és üdítőt - állt fel Jace, de mielőtt kiment volna egy gyors és lágy puszit nyomott az ajkamra.

Egy hatalmas tál nasival tért vissza, majd ismét leült mellém.

-Lemaradtam valami érdekesről? - kérdezte, miközben megcsókolt.

Megráztam a fejem. Lassan nyomott el az álom és fejem még mindig Jace vállán pihent. Reggel arra keltem, hogy az ágyamban fekszem és Jace nincs mellettem. Kinyitottam a szemem, mire megláttam őt, ahogy éppen a pólóját veszi fel.

-Jó reggelt Csipkerózsika - mosolygott rám, majd hozzám lépve megcsókolt.

-Hova mész? - ültem fel álmosan.

-A nagyi hívott, hogy az egyesület kiküldte Sioux Fallsba egy démon támadás miatt, de lerobbant a kocsija és segítségre van szüksége.

-A nagyid árnyvadász és autóval jár? - vontam össze a szemöldököm.

-Nem akart portált használni - válaszolta, majd felvette a nadrágját is.

-Van ott egy nagyon jó ismerősöm. Autókat szerel. Megyek veled - keltem ki az ágyból, majd gyorsan átöltöztem.

-Hova mentek? - nézett rám Avery, aki a konyhában kávét ivott.

-Megmentjük a boszorkányt, majd beugrunk Bobbyhoz - vontam vállat.

-Akkor én is megyek - mondta, majd kiitta az utolsó kortyot a bögréjéből, azután felállt.

-Bobby? Megyünk mi is -jelent meg Dean is, így hát a két fiú az Impalával indult el, mi pedig Avery erejével oda teleportáltunk.

Még mindig nem kedveltem Mrs. Herondalet, de Jace miatt jó fej akartam lenni.

-Szia Bobby - köszöntöttem, mire döbbenten bámult ránk.

-Hát ti? - nézett ránk.

-Ilyenkor azt szokták mondani, hogy örülök, hogy látlak titeket - javította ki Avery, majd egy gyors ölelés leült a kanapéra.

Később elmentünk megkeresni a nagyit, majd a kocsiját betolva a műhelybe ráhagytuk Bobbyra. Mrs. Herondale kint maradt a szerelőműhelyben, mi pedig Bobby kanapéján ültünk, amikor megérkeztek a fiúk. Dean azonnal a hűtőhöz lépett és két sört vett ki onnan. Avery is bepróbálkozott, de természetesen Dean nem engedte neki.

-Hívtam Alecet. Nemsokára ő is utánunk jön. Nemrég kelt fel. Azután elmegyek vele levadászni a démont.

-Veled megyek - álltam fel.

-Csatlakozom - mondta Avery, majd engedélyt kértünk Deanéktől.

-Vigyázni rájuk! - nézett Dean Jacere.

Árnyvadászok Odaát (Supernatural X Shadowhunters ff.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora