𝟏𝟒.𝒓é𝒔𝒛 (𝑩𝒓𝒐𝒐𝒌𝒆)

37 6 0
                                    

Brooke

Mindannyian lesújtva éreztük magunkat Cody halála után, de én mégis leültem valami ügy után kutatni. Ha a többiek úgy döntenek, hogy itthon maradnak, az sem zavart volna, de én nem tudok csak úgy itthon tétlenül ülni.

A napi hírlapot bújtam és a azonnal megakadt a szemem az egyik címen.

"Rejtélyes haláleset a lebanoni középiskola falai között."

- Srácok, ügy van. Ki jön és ki marad? - néztem a konyhában ülő többiekre.

- Én benne vagyok - válaszolta Dean, majd Sammy is csatlakozott hozzá. Avery felé fordultam, aki csak bólintott, majd felállt az asztaltól, ahol eddig ült.

- Az ügy egy iskolában van. Amit nem értek, hogy miért van mostanában ennyi baj az iskolákkal, de a lényeg, hogy megöltek egy tanárt és a titkárt. Behatolásnak semmi nyoma és ami furcsa, hogy minden bizonyíték arra utal, hogy egy szobor tette - avattam be őket.

Amint a sulihoz értünk szembesültünk azzal, hogy a suli előtti szobor, amely az első igazgatót formálta egy véres kést tart a kezében, és kordonnal körbe volt kerítve.

- Jó napot! FBI. Seldon különleges ügynök vagyok, ők pedig a társaim, Swat, Colt és O'Brien ügynök - lépett oda Dean a mostani dirihez. Felvont szemöldökkel meredtem rá, de nem eshettem ki a szerepemből, ezért inkább rá hagytam. - A halott tanár és titkárnő felől kérdeznénk.

- Este történt. A holnap előadott darabon dolgoztak a drámaszakosokkal és amikor elindultak haza, akkor történt. A kameráink nem vettek fel semmit.

- Színdarab? Milyen színdarab?- kérdeztem, mire az igazgató, megkért minket, hogy kövessük és nézzük meg a saját szemünkkel.Amint megláttuk a jelenetet Sam és Dean ledermedtek a döbbenettől, Averyből kitört a röhögés, én pedig hirtelen azt sem tudtam mi történt.

- Ez..... Ezek mi lennénk? - meredtem döbbenten a színpad felé, ahol hatalmas paraván jelezte, hogy az Odaátból holnap rajongói változat előadás lesz.

- Beszarás - szólalt meg Dean, mire minden egyes tanár és diák, akik a terembe voltak, felénk kapták a fejüket.

- Tudod egy iskolában nem illik káromkodni.- súgta oda neki Avery. -Mindenesetre tudtam, hogy Chuck fejét a falba kellett volna verni, mikor megírta a könyveket.

- A nyomozók a két halott kolléga ügyében jöttek - mondta az igazgató asszony, de én végig a színpadon történteket figyeltem.

- Kihallgathatom a színjátszósokat? - kérdeztem.

- Nekik semmi közük hozzá - lépett hozzánk egy nő.

- Megtudhatom ki maga, és milyen jogon hátráltatja a nyomozást? - fordult felé Avery.

- Egy szülő vagyok és nem kérdezhetik ki a gyerekeket - válaszolta.

- Pedig ki fogom - közöltem ellentmondást nem tűrő hangon, majd kikerültem a nőt és a színpad felé lépdeltem.

-Pedig törvényileg szülői engedély nélkül nem tehetné - súgta Avery a Winchester fiúknak.

-Engedd el! Szerintem most legszívesebben fejen rúgná az okoskodó anyukát - válaszolt neki Dean, mire mind egyet értettek a döntésemmel.

- Mindenki jöjjön ide! - kiáltottam el magam, mire a nem sokkal fiatalabb diákok körém léptek. - Bárki, aki tud bármit az ügyről, az mondhatja - néztem körbe, de mind csendben maradtak.

Árnyvadászok Odaát (Supernatural X Shadowhunters ff.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora