Brooke
Erőtlenül és kedvetlenül rogytam le az ágyamra.
-Beszélhetnénk?- jött be a szobámba a két fivér.
-Persze - csúsztam arrébb, hogy leülhessenek mellém.
-Te és Crowley...- kezdte Dean.
-Az apám. Még csak meg sem ismerhettem rendesen - motyogtam szomorúan.
-Sajnáljuk, Brooke - nézett rám Sammy.
Csak ültem és tanácstalanul bámultam magam elé. Mindenki, aki fontos nekem, meghal. Avery Jackkel foglalkozott, Sammy és Dean pedig azt próbálták kitalálni, hogy hogyan hozzák vissza az anyjukat. Egyedül én éreztem tehetetlenül magam.
-Elmegyek sétálni - szóltam a fiúknak.
-Ha a bolt felé jársz hozhatnál egy kis sört és pitét - szólt Dean.
-Elfelejted, hogy tizenkilenc vagyok. Még nem vehetek sört, de a pitét intézem - sóhajtottam. Addig is lesz valami hasznom.
-Nektek kell valami? Boltba megyek - néztem Averyre és Jackre.
-De te utálsz boltba járni - vonta össze a szemöldökét Avery.
-Jobb, mint a semmi - válaszoltam, majd elindultam. Félúton jártam amikor úgy éreztem, hogy követnek, de akárhányszor hátra fordultam, nem láttam senkit. Újra elindultam, majd sietős mozdulatokkal léptem be az üzletbe, ahol felmarkoltam egy csomó pitét. A pénztárhoz érve kifizettem őket, majd azonnal vissza indultam a bázisra.
-Kint hemzsegnek az angyalok és a démonok - motyogtam, amint beléptem az ajtón.
-Jacket keresik. Ők is tudják, hogy nagy ereje van - szólalt meg Avery, aki éppen Jacket tanította valamire.
Ledobtam a konyhapultra a pitét, majd elvonultam ismét a szobámba. A laptopomat bújtam, hogy keressek valami filmet addig is elütve az időt, amikor egy kis ikonban egy hír ugrott fel.
"Hat gyermek tűnt el Missouriban. A szülők aggódnak"
A cikket olvasva további jelekre bukkantam, melyek azt jelezték, hogy a helyszínen valami természetfeletti jelenléte van.
Kivoltam és tudtam, hogy kell egy ügy, de a többieket nem akartam ezzel zavarni, szóval megvártam, amíg mindenki elmegy aludni, azután fogtam az Impalát és Sioux Fallsba hajtottam. Kivettem egy motelszobát, majd a laptopom segítségével további jeleket kerestem, amely azt mutatta, hogy a démonoknak sikerült mégis feljönni és valamiért gyerekeket ragadnak el.
Elmentem a házhoz, ahol először történt eltűnés. Egy tíz éves kisfiúnak veszett nyoma.-Jó napot! Emily Darwson vagyok. Az FBI-tól jöttem. A gyerekek eltűnésével kapcsolatban nyomozok. El tudná mondani mégis, hogy történt? - kérdeztem, miközben megmutattam a hamis jelvényemet.
- A jelentésbe mindent bele írtak.
-Tudom, de egy kis hiba történt a központba és ezáltal nem kapjuk meg a jelentéseket. Újra fel kell, hogy vegyük a vallomását.
A hölgy elmesélte, hogy a kisfia az udvaron játszott, ő pedig a konyhában készítette a vacsorát, amikor zajt hallott az udvarról, de mire kiért, már csak egy porfoltot talált, amely nem más volt, mint kén.
Csörgött a telefonom. Avery hívott, majd amikor kinyomtam, Dean és Sammy is. Lenémítottam a telefont és további adatgyűjtés céljából elmentem a többi helyszínre is. A motelbe vissza érve átnéztem a jelentéseket és próbáltam megkeresni, hogy mi okuk a démonoknak gyerekeket rabolni.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Árnyvadászok Odaát (Supernatural X Shadowhunters ff.)
FanficJAVÍTÁS ALATT Brooke és Avery a gonosz erők ellen küzdenek fiatal koruk óta. Vadászokként és Winchester lányokként nevelkedtek, mióta az eszükbe tudják. Egy Brooklyn-i munka közben az egész életük a feje tetejére áll. Szerelemi szálakkal és még töb...