WITAM MOI DRODZY!
Postanowiłam napisać streszczenie tej książki, bo jakoś się nudzę. Do tego na końcu znajdziecie moje zdanie na temat tej książki!•Streszczenie:
Wilbur zaadoptował dziecko. Po czterech latach postanawia przedstawić swojego adoptowanego syna Philzie- swojemu najlepszemu przyjacielowi. Ranboo -adoptowany syn Wilbura- poznaje najlepszego przyjaciela ojca, oraz jego trzech synów- Tommy'iego, Techno i Tubbo. Najlepszy kontakt złapał właśnie z tym trzecim. Podczas różnych wydarzeń chłopcy zbliżają się do siebie. Wilbur znajduje sobie chłopaka, Alexa. Czas mija, a Ranboo poznaje nowe uczucie, wcześniej mu nie znane- miłość. Wraz z Tubbo razem przeżywają swój pierwszy pocałunek. Na końcu, w dniu 18 urodzin Ranboo, blondyn oświadcza się swojemu chłopakowi, a ten zgadza się i zostają narzeczeństwiem.
•Moja opinia
Szczerze przyznam, że pomimo iż uważam, że wszytsko tu było zbyt szybko, to jestem dumna z tej książki.
To, ile wyświetleń i głosów zdobyła jest dla mnie dosyć dziwne, gdyż jak kiedyś pisałam inne książki nie zdobywały one więcej niż 100 wyświetleń, a ta ma oz 2 tysiące!
Dodatkowo tak wysokie (moim zdaniem) rankingi, są zdumiewające.
Jest to naprawdę duże osiągnięcie. Można by rzec, że jest to taki mój mały sukces.
932 miejsce ze 22tysiaca innych ma właśnie moja książka!
Naprawdę dziękuję wam, za czytanie tego i takie miłe komentarze. Ta książka miała nie być kontynuowana, ale kiedy widziałam, że ktoś naprawdę czeka, aż będzie następny rozdział, to aż zmuszałam się do poświęcenia tej godziny, czy tam dwóch, aby napisać rozdział.
Ale na koniec chciałam bym poczytać wasze opinie na jej temat(o ile ktoś tu jeszcze jest). Tylko proszę, aby było one szczere.
Co wam się podobało najbardziej?
Co byście dodali?
Co byście totalnie usunęli z książki?
Zapraszam również do innych moich książek, pomimo, iż moim zdaniem są trochę gorsze.
•A tu kilka zdjęć na zakończenie:
•kilka żarcików i pocisków😈:"Lekarz: niestety, nie da się już pani wyleczyć z tego raka, ale mam dla pani pocieszenie!
Kobieta: naprawdę?! Jakie!
Lekarz: nie będzie pani jeszcze długo chorować! Tylko kilka dni!""Dla ciebie to już szykują specjalne miejsce w piekle"
"Nie gadaj tak szybko bo ci się zaraz żeby spocą"
"Gdzie jest Ania po wybuchu bomby atomowej? Wszędzie."
"Wiesz dlaczego kobiety kochają ciepłe kompiele i puchowe kołdry? Bo pochodzą z piekła i tęsknią za domem"
(Jak użyjesz tych pocisków to będziesz bad bycz)
CZYTASZ
~ So this is love...- Ranboo x Tubbo~ ZAKOŃCZONE✔️
Randomopis książki macie odrazu na początku :) MIŁEGO CZYTANIA! <3