-----------------7------------------

638 45 10
                                    

(Uwaga! Jeśli nie oglądał*ś serialu "Flash" to ostrzegam że pojawi się spoiler! Jeśli nie chcesz go znać początek spoileru będzie oznaczony '✈︎☁︎✈︎' i nie musicie się martwić, bo nie są to rzeczy, dzięki którym możecie nie zrozumieć czegoś w fabule❤️ i jeszcze wam powiem że za niedługo zmieniam nazwę i pfp :P )

☁︎POV. Ranboo☁︎

Razem z Tommy'm biegliśmy za Tubbo po schodach, o mało się nie wywracając. Kiedy dotarliśmy do jego pokoju usiedliśmy na łóżku i zaczęliśmy się zastanawiać co możemy zrobić.

Padło na oglądanie wspólnie jakiegoś serialu. Wybraliśmy serial pod tytułem "Flash".

                             ✈︎☁︎✈︎

Prawie od razu pokochałem Cisco
(Cisco my love❤️) i Barry'ego. Za to do doktora Wellsa nie byłem przekonany i zgadnijcie co? MIAŁEM RACJE! To on zabił matkę Barry'ego, a jego ojca wrobił w zabójstwo!

                             ✈︎☁︎✈︎

- a może zapytamy taty czy Ranboo może zostać na noc i dokończymy sobie 2 sezon?- wyszedł z pomysłem Techno.

- świetny pomysł! Co ty na to Ranboo?- spytał Tommy.

- jeśli się zgodzi wasz tata i mój tata to jasne- uśmiechnąłem się i w czwórkę poszliśmy do salonu, gdzie siedzi starszyzna.

- o Ranboo! Właśnie miałem iść do was ci powiedzieć że się zbieramy już do domu!- powiedział mój tata.

- no a my właściwie to chcieliśmy się spytać czy Ranboo może zostać na noc, bo chcemy obejrzeć 2 sezon serialu!- (Tubbo).

- jak dla mnie może zostać, tylko czy Wilbur się zgodzi- (Philza).

- chcesz zostać, synku?- pokiwałem głową na 'tak'- dobrze, możesz zostać, tylko co z ubraniami?-(Wilby).

- mogę mu pożyczyć. Jesteśmy prawie identycznego wzrostu.- zaproponował Tommy.

- no dobrze to ja jadę. Przyjadę po ciebie jutro o 13, dobrze?-(Will)

- okej! Do zobaczenia!- znów wbiegliśmy z chłopakami na górę i zaczęliśmy oglądać nasz wspaniały serial.

Po około 3 odcinkach postanowiliśmy się umyć, żeby potem mieć więcej czasu na oglądanie.

Poszedłem z Tommy'm do jego pokoju a on wybierał mi ciuchy, bo jak to uznał, on ma lepszy styl.

Dostałem czarne dresy i jasno niebieską koszulkę z napisem "Fuck you, baby". No to się popisał tym swoim stylem... Eh, ja ubieram się lepiej.

Umyłem się, potem Tubbo Techno i Tommy.

Usiedliśmy spowrotem na łóżku włączając serial.

                          ✈︎☁︎✈︎
Podczas kiedy kapitan mróz, czy jak go nazwał Tommy "mrożonka", zabił swojego ojca
                          ✈︎☁︎✈︎
Już prawie śpiący Tubbo oparł się o moją klatkę piersiową, prawdopodobnie myśląc, że jestem Tommy'm. Nie przeszkadzało mi to. Wkońcu jest moim przyjacielem.

Muszę przyznać że Tubbo potrafi być czasem uroczy.

Chłopcy (Techno i Tommy) uznali że skoro Tubbo się już na mnie uśpił, to nie opłaca sie go budzić, bo będzie marudzić, więc ustalimy że będę spał tutaj. Tommy zabrał laptop, na którym oglądaliśmy i wyszedł razem z Techno, a ja się uśpiłem.

~ So this is love...- Ranboo x Tubbo~ ZAKOŃCZONE✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz