(Uwaga: pocałunki. Dużo. Mało. Nie wiem 😟)
✈︎POV. Ranboo✈︎
"Oderwałem się" od ust Tubbo, dopiero wtedy, kiedy już brak powietrza wziął górę. Miałem dosyć mocno przyspieszony oddech i wciąż delikatnie przymrużone oczy. On tak samo.
Kiedy nasze oddechy się uspokoiły, nadal nic nie mówiliśmy. Bo czy tu trzeba coś mówić? No chyba nie. Jedyne, o czym mówimy porozmawiać, to, to, co jestem pomiędzy nami teraz, bo przecież przyjaciele się nie całują.
- Toby..- zacząłem, patrząc mu naprawdę głęboko w jego piękne, brązowe oczy. (te oczy to już chyba jakiś ich fetysz😹)
- ciii.. chyba wiem, oco chcesz zapytać, ale nie psuj tej chwili...- wyszeptał, znów mnie całując. Tym razem, wiele pewniej, ale też powoniej, a ja cieszyłem się tym, co teraz się dzieje. Można porozmawiać później.
Minęło kolejny pół godziny, podczas której wielokrotnie przeyrywaliśmy pocałunek, aby zaczerpnąć powietrza. Potem, sprwiedziliśmy, że wrócimy do domu. Wstaliśmy z miejsc i weszliśmy do środka. Pokierowaliśmy się do salonu, odłożyć koc, a tak było wszyscy. Alex, Wilbur, Techno i Tommy (Phill wraca dopiero tego tania popołudniu). Kiedy przekroczyliśmy drzwi, wzrok wszystkich padł na nas.
- czemu się tak patrzycie?- zapytałem po kilku minutach.
- od kiedy?- spytał Tommy.
- od kiedy co?- Tubbo.
- no od kiedy jesteście razem?- doprecyzował pytanie.
- nie jesteśmy- odpowiedziałem, rzuciłem, chyba na techno, koc i wyszedłem, ciągnąć za sobą Tubbo.
Weszliśmy do jego pokoju. Zamknąłem drzwi i przyczepiłem do nich Tubbo.
- kim dla siebie jesteśmy.?- nie dam mu teraz wywinąć się od odpowiedzi.
- Przyjaciółmi...?- widać było, że nie potrafi odpowiedzieć, więc powiedział byle co.
- przyjaciele się nie całują.-
- a kto powiedział, że nie mogą?- zdziwił mnie. Znowu.
- co...?-
- Gówno. Nie wiem, czy jesteśmy gotowi na związek, ale wiem, że mogę się nie powstrzymać przed ponownym pocałowaniem cię.- postanowiłem być w 100% szczery, nawet, jeśli będzie to idiotycznie brzmieć. (jezuu znowu czuję, że wszystko jest za szybko😭✋)
- nie musisz.- znowu. Kolejny pocałunek, nie będąc parą.. czy to dobrze?
Wiem w chuj krótki ten rozdział ale następny może dłuższy!
CZYTASZ
~ So this is love...- Ranboo x Tubbo~ ZAKOŃCZONE✔️
Diversosopis książki macie odrazu na początku :) MIŁEGO CZYTANIA! <3