James šel ke dveřím a otevřel. „Jamesi." Ozvalo se. Podle pachu a hlasu, jsem usoudil, že by to mohl být Lucas s tím druhým chlapcem. „Lucasi, Felixi, pojďte dál." Takže ten druhý chlapec je Felix. Přišli dovnitř a já je nenápadně sledoval. „Kde je Alex?" říká Felix a kouká se po místnosti. „Lekl se zvonku a utekl se schovat." Vykoukl jsem z pod stolu. Felix si mě všiml a já zase zalezl. Chtěl jsem nenápadně odejít. Lucas se podíval z jedné strany, Felix z druhé. Nevěděl jsem, kam mám koukat, a tak jsem vyskočil na gauč a pak do Jamesovi náruče. Pravděpodobně se lekl.
„Já se nedám." Řekl jsem jim. „Nikdo neřekl, že se dáš." Odpověděl mi Felix a já zvedl svoje bílá ouška ještě víš a naježil ocásek. James a Lucas se podívali na Felixe jako na blázna. Vypadalo to, že se snažil něco vymyslet. „Když jste včera vymýšleli pro něj jméno, tak jsem si sním povídal, někdy si povídám se zvířaty, no..." Dokončil větu a ti dva se na sebe podívali, později pak na mě. Já seskočil, šel pomalu k Felixovi. „Vím, že si mluvil na mě, jsem rád, že mi aspoň někdo rozumí." Lehl jsem si k němu na klín. „Páni." Pověděl Lucas s otevřenou pusou. „Co tu vlastně děláte kluci." Zeptal se James. „No víš, u nás na koleji, se stala taková nehoda..." povídá Felix, v tom mu do věty skočí Lucas. „Žádná nehoda, prostě nějaký imbecil nad námi, zapomněl zavřít vodu, takže máme celý mokrý pokoj, chtěli jsme tě tedy požádat, jestli nás tu necháš pár dní." Zvednu hlavičku a kouknu na Jamese, který přemýšlí. Felix mě začne hladit za ouškem, neodolám a začnu vrnět. „Tak dobrá, ale každý z nás tu bude s něčím pomáhat." „Platí." Řekl Lucas i Felix zároveň. „Tak fajn, skočte si pro věci, já mezitím připravím večeři a ukážu vám váš pokoj. Snad vám nevadí, že budete spát na manželské posteli." „Já jsem v pohodě." Řekl Lucas. Felixovi se to moc nezamlouvalo, ale evidentně moc neměl na výběr. „To se dá vydržet." Pověděl a pošeptal mi do ouška. „Na chvíli tě musím sundat, později se vrátím a budu tě zase drbat. Platí?" „Platí." Řekl jsem a lehl si vedle. Lucas se otočil a koukal na nás, jako kdybychom se zbláznili. Kluci odešli a já zůstal sám s Jamesem, který zanedlouho odešel do místnosti, ze které to za chvíli začalo vonět.
Hajal jsem na gauči na boku, ale nechtěl jsem si moc zvykat, věděl jsem, že mě brzy zase vrátí na ulici. Seskočil jsem na zem. Odkráčel jsem zpět do místnosti, kde jsem se probudil a James mě ošetřil a zalezl pod měkkou věc.
ČTEŠ
Liška z ulice
FantasyZdravím, tohle je můj úplně první příběh. Proto doufám, že se vám to bude líbit. Mějte se a hezké počtení Dva lidé. Dva chlapci z různých světů. Neměli se nikdy potkat. Jak skončí příběh mezi budoucím pánem Mafie, který o to nestojí a vzácné liš...