Alexi smím?

226 21 1
                                    


„Hele, co takhle jít spát?" Nabídl Felix, když se Alex trochu uklidnit. „Dobrý nápad" odpověděl Lucas „tak dobrou noc." „Dobrou noc" pověděl Lucas s Felixem, než odešli. Spíše Lucas táhl Felixe pryč. Nestihl jsem ani odpovědět a byli fuč. „Tak pojď Alexi, jdeme na kutě." Mírně naklonil hlavu, vykulil oči a nastražil uši. „to znamená, že si jdeme lehnout a spát." Já hned lehl a přikryl. Chvíli jsem čekal, že Alex přijde taky, ale nepřicházel. Zvednu hlavu a vidím, jak leží na zemi. „Alexi, nemusíš spát na zemi, pojď na postel, ať ještě neonemocníš." Zvedl hlavu, já se jen usmál, aby věděl, že mi to nevadí. Rychle se zvedl, skočil mi na postel a lehl si kousek ode mně. Možná si byl nejistý, ale přitáhl jsem si ho k sobě blíž do obětí. Zavřel oči. Já si začal všechno vyčítat. "Alexi, odpusť mi to, nejspíš jsem tě vyděsil, ale nemohu ovládat to, co k tobě cítím." Prolétává mi hlavou a v tu chvíli ucítím, jak mi olízl tvář. V očích se mu blýskalo. Zavřu oči, Obejmu ho ještě víc, ale v té chvíli si uvědomí, že už neobjímám větší lišku, ale nějakou postavu. Rychle otevřu oči a na mě kouká Alex. Alex v lidské podobě. „Alexi?" lehce se odtáhnu, abych viděl správně.

Když mi řekl, abych si k němu lehl, byl jsem strašně šťastný. "Alexi, odpusť mi to, nejspíš jsem tě vyděsil, ale nemohu ovládat to, co k tobě cítím." Slyším jeho myšlenku a v tu chvíli mu olíznu tvář. Kouknu na něj. On mezitím zavře oči, po chvíli je znovu otevře, když si uvědomí, že jsem zase lidská bytost. „Alexi?" Pověděl, lehce se odtáhl. Ale já se zase přitáhl blíže k němu. „Nechtěl jsem, aby sis myslel, že si mě vyděsil, ale... když jsme dělali to co jsme dělali, ani nevím, jak se to jmenuje, tak si později měl hrozně podobný pohled jako Tomas tehdy. Strašně jsem se vyděsil." „Polibek je, když někoho políbíš na rty, nebo tomu někdo říká jen pusa. My dva jsme se líbali. Je to něco jako polibek, jen hýbeš se rty." Snažil se mi vysvětlit, co to vlastně znamená. „A odpusť mi, že... no že jsem tě líbal bez tvého souhlasu, ale já tě mám fakt rád. Je těžké se držet zpátky." Dopověděl a otočil hlavu na druhou stranu. Já se jen lehce nadzvedl, chytil ho lehce za bradu a otočil tváří ke mně. Červenal se. „Jamesi já..." nějak to nemohu dokončit. Pustím mu bradu, chytnu si ho lehce za hlavu, aby se nehýbal a políbil ho.

On mě políbil a já čuměl jak péro z gauče. Chtěl se odtáhnout. Lehce jsem ho chytl za hlavu „Alexi, smím?" Kývl.

Chtěl jsem se odtáhnout, ale zastavil mě svojí rukou na mé hlavě. Zeptal se, jestli smí, jen jsem kývl. Chtěl jsem to, potřeboval jsem to, líbilo se mi to. Začal mě pomalu líbat. Já spolupracoval, začali jsme válku jazyků. lehnul si na bok, ale aniž by mě přestal líbat. Začal mi pomalu sahat na břicho, jezdit nahoru a dolu po břiše i hrudi. 

Liška z uliceKde žijí příběhy. Začni objevovat