Cítil jsem nějaký pohyb na mé levé noze. Vím, že je to ruka, Jamese ruka. Chytnu a lehce ji poposunu jinam než z mého stehna. Kouká na mě zvláštním pohledem.
Nechtěl jsem ho chytit za stehno, jen za nohu, aby tam dal svoji ruku a já ho mohl chytit.
Chytl mě za ruku a vypadal, že nechce pustit, nechal jsem ho tak, jelikož mě to hodně uklidňovalo, když jsem tak pozoroval, jak ostatní jedí, zkusil jsem to taky. Šlo to mnohem lepé, dokonce jsem i dojedl první. Jakmile jsem skončil, Felix na mě hodil doslova nechápavý výraz. „Bylo to vý...(škit)...výborný." Udělal jsem ten největší úsměv na Felixe, ten mi ho samozřejmě hned oplatil, stejně tak Lucas s Felixem, ale Jamese mamka se jen lehce usmála. Všichni měli dojedeno, Lucas mě zkusil naučit umýt nádobí, ale mám trochu odpor k vodě, vždy když jsem s ní byl v kontaktu, mi později nebylo dobře, nebo se mi s ní pokusil ublížit. Já tedy jen utíral, Felix setřel stůl, udělal jsem malý nepořádek a James šel vyprovodit mamku. „Alexi, kdy si se naposledy koupal?" Nenápadně ke mně přičichnul a hned se odtáhl. „kdo se kdy naposledy koupal?" Přišel James s pobaveným výrazem. „Já se nekoupal nikdy," taky aby jo, vždyť jsem do nedávna žil na ulici a myslel si, že jsem kočka. „Tak to teda ne, koukej se jít vykoupat, potřebuješ to." Zavelel Lucas a snažil se mě popohnat ke koupelně. Ale já se ani nehnul. „No tak, dělej." Snažil se, moc mu to nešlo. Přidal se i Felix, „Alexi, musíš se jít vykoupat, takhle jít nikam nemůžeš." Zakroutil jsem hlavou na nesouhlas. „Alexi, běž!" Otočil jsem se na Jamese, který ukazoval rukou na dveře od koupelny. Sklopil jsem uši a ihned se vydal, kam ukazoval. Zalezl jsem do koupelny a zavřel za sebou dveře.
Byl tak paličatý. Chtěl jsem něco zkusit. Dělal jsem, že jsem naštvaný. „Alexi, běž!" zvýšil jsem na něj hlas, otočil se a ihned sklopil uši. Vydal se do koupelny a zavřel za sebou dveře. „Jamesi, jak si to sakra udělal?" mluvil šeptem Felix, aby ho Alex neslyšel. Měl pomalu otevřenou pusu, Lucas jakbysmet. Naznačil jsem jim zvednutím svých ramen na "Netuším" a usmál jsem se, šel jsem směrem ke dveřím do koupelny a zaťukal. „Alexi, nepotřebuješ nějak pomoct?" trochu jsem váhal, když mi řekl, že pomoc potřebuje. Vstoupil jsem tedy a viděl Alexe jen ve spodním prádle. Bohužel až teď jsem si všiml, kolik jizev on na sobě má. Hlavně na zádech. Ale taky jsem si všiml, jak má sexy tělo.
James vešel dovnitř, byl jsem k němu otočený zády, jenom v trenkách. Viděl jsem v odrazu, jak mi kouká na záda. Cítil jsem z něho nervozitu, pak ale z něho byl cítit jiný pach. Otočil jsem se a šel k němu pomalu blíž. Čím blíže jsem byl, tím víc byl červený. Byl jsem od něj jen malinký kousek a pak se zastavil. „J-Jamesi?" Kouknu mu hluboko do očí. "Chtěl bych ho teď nejradši políbit, ale co když nebude chtít. Co když bych to udělal, praštil by mě a nechtěl by mě vidět. To bych si nikdy neodpustil. Určitě mě nemá rád, tak jako já jeho." "To byli Jamesovi myšlenky?" začalo mi to vrtat hlavou, nahnul se k němu a políbil ho na tvář. Odtáhl jsem se, měl jsem v sobě takový zvláštní pocit, takový jsem ještě neměl. Cítil jsem, jak mám horko ve tvářích, otočil jsem se a snažil to nějak zakrýt. „Jamesi j-já." „To nic. Jsem rád, že si to udělal, teď pojď, pomohu ti se omýt. Chceš do sprchy nebo raději do vany." „Zkusím tu vanu." Začal ji napouštět, já se nenápadně posunul k východu, sáhnul jsem po klice. Potichu otevřel a zády vycházel ven, do něčeho jsem narazil. Nebo spíše do někoho.
ČTEŠ
Liška z ulice
FantasyZdravím, tohle je můj úplně první příběh. Proto doufám, že se vám to bude líbit. Mějte se a hezké počtení Dva lidé. Dva chlapci z různých světů. Neměli se nikdy potkat. Jak skončí příběh mezi budoucím pánem Mafie, který o to nestojí a vzácné liš...