Chvíli na to odešli i s Jamesem. Nyní, když to kluci věděli, tak mi trochu spadl kámen ze srdce, ale jak to, že jsem jiný, než když jsem se přeměnil poprvé? Začal jsem se zkoumat, na břichu jsem měl vypracované svaly, začal jsem koukat na nohy i na ruce. Najednou se otevřeli dveře a já se lekl. Klekl jsem na kolena a zasyčel. James na mě překvapeně kouká. „Promiň, neťukal jsem." Stále na mě kouká. Vstanu ze země a postavím se na nohy, ještě se mi klepou kolena, nezvykl jsem si chodit. James na mě stále kouká, ale obličej mu mění barvu. „J-J-Jsi v pohodě?" Zeptal jsem se. „P-p-proč si tady jen v trenkách, obleč si něco." Koukám kolem sebe, nakonec ze mě vypadne. „Co je t-trenky." Jen protočí očima, přijde blíž. Sáhne na věc, co mám kolem pasu. „Tohle jsou trenky." Kouknu na ně a chci si je sundat, v tom mě James zastaví. „Co to děláš?" „Nelíbí s-se mi t-to, mě." Ukážu na sebe a náznak, že to bolí. Jakmile jsem dokončil větu, tak jsem si to sundal. Rychle se otočil. „Takže tě to v tom bolelo." Kňuknul jsem jako souhlas a lehl si na postel.
Jen kňuknul. Lehl si na postel celý nahý. Já cítil, jak rudnu ve tvářích, dokonce se začala zvedat část mého mužství. "Bože můj, je tak zatraceně sexy." Brrr... co to říkám, vždyť je na půl kočka, ale musím uznat, má pěkné tělo. „Vezmi si alespoň moje triko." V té chvíli už spal, podle toho, jak oddychoval. Lehce jsem ho tedy nadzvedl, abych mu nasadil triko, v té době se rozrazili dveře a v nich stál Lucas. „J-j-já se chtěl j-j-jen z-zeptat, k-kde tu máš k-koupelnu." „Není to tak jak to vypadá." „To je v pořádku, pokračujte, já si poradím." Otočil se velkým úšklebkem na tváři a odešel. Dooblíkl jsem Alexe, slyšel jsem, jak se tam Lucas hrozně směje, po chvíli ztichl, usoudil jsem, že ti dva šli také spát, "vysvětlím to Lucasovi ráno. Dnes už na to nemám sílu". Lehl jsem si vedle Alexe a zavřel oči. Něco mě chytá kolem pasu. Nenápadně se podívám na Alexe, on se ke mně přitulil a začal vrnět jako pravý kocourek. Jednou rukou jsem ho chytil kolem ramen a druhou se ho snažil přikrýt. „Dobrou noc, moje malé koťátko." Pověděl jsem mu do jeho roztomilého ouška a on začal příst.
Když jsem se začal probouzet, ležel jsem v klubíčku čelem k Jamesovi, který mě objímá a má položenou svou ruku kolem mého pasu. Podívám se na jeho obličej, je tak roztomilý, když spí. Cítil jsem, jak jsem unavený, a tak jsem usnul znovu.
ČTEŠ
Liška z ulice
FantasyZdravím, tohle je můj úplně první příběh. Proto doufám, že se vám to bude líbit. Mějte se a hezké počtení Dva lidé. Dva chlapci z různých světů. Neměli se nikdy potkat. Jak skončí příběh mezi budoucím pánem Mafie, který o to nestojí a vzácné liš...