Kağan'dan devamm
Tekrar okuldaydım. Tekrar sıkıcı dersler ve matematik. Zilin çalmasına yirmi dakika vardı ki kafamı sıraya gömdüm. Yeter artık. Bıhhtıığğğ yaaa.
" Okul çıkışı biraz takılalım."
Atakanın konuşmasıyla bir gözümü açıp onayladım.
Bu halime göz devirip önüne döndü. Sürekli yorgun olmak benim suçum değil. Ne yapayım yani sürekli uyumak istiyorsam.
" Bu haftalık bu kadar. Önümüzdeki hafta verdiğim ödevleri bitirin. Kontrol edeceğim. Çıkabilirsiniz.
Kağan sen bekle."Zil çaldıktan sonra herkes çıktı. Atakan ve ben kaldık sadece. Matematik öğretmeni bana ayrı takık zaten.
" Buyrun hocam?"
Atakanın konuşmasıyla hoca ona dönüp kaşlarını çattı.
" Sadece Kağan dedim. Çıkabilirsin sen Atakan."
"Ne söyleyecekseniz yanımda deyin. Kağanın benden sakladığı bir şey yok."
Erkek yaaa.
Neyse konumuza dönelim.Hoca tekrar Atakana konuşacakken araya girdim.
" Hocam söyleyin işte. Atakan benim kardeşim. Gizlim saklım yok. Hem nedir bu kadar önemli olan?"
Hoca göz devirip konuştu.
"Neyse. Biliyoruz ki derslere hiçbir ilgin yok. Ama sınavda veya soru çözerken gayette başarılısın. Konuşmak istediğim şey bu. Eğer derslerde hiçbir aktifliğin olmayacaksa dersime girme. Yaptığın tek şey uyumak. Böyle devam edersen bu konuyu rehber öğretmenin ve müdürle görüşeceğim."
Rehber öğretmeni sevmezdim. Birkaç kez tartışmıştım. Bu hoca da biliyor bunu. Buna rağmen dediği şeye bak.
Sinirlenmiştim. Hayır yani ne zararım var. Kimseye müdahale etmiyorum. Sessiz sedasız duruyorum. Yine de rahatsız oluyorlar.
Benim gibi Atakan da sinirlenmişti. Yumruklarını sıkmaya başlamış.
Kolundan tutup biraz kendime çektim.Hocaya dönüp konuştum.
" Bir daha olmaz hocam. Şimdi çıkabilir miyiz?"
Hoca kafasıyla onayladığında Atakanla beraber okuldan çıktık.
Her zaman gittiğimiz parka giderken Atakan hala söyleniyordu.
" Aman boşver kanka. Bu kadar söylenmeye değmez."
Atakan sinirli bir şekilde bakınca ürkmedim değil.
" Salak herif sana kaç defa dedim. Şu derste uyuma. Artist artist kalkıp soru çözüyon sonra tüm ders uyuyon. Hocaların gözüne batar tabi. Zaten arızalı tipler. Takınca dönem bitene kadar gözleri üzerinde olurlar. Bunu mu istiyorsun? Adam gibi dersi dinle bir iki küçük not tut. Anladık zekisin hepsi kafanda ama konuşmamaları için en azından benim dediklerimi yap.
Ama yoookkk. Atakan kim ki zaten. Niye dinleyesin beni dimi."Salıncaklara geçip bir yandan dinleyip bir yandan da hafifçe sallanıyordum.
Tamam biraz sorumsuz olabilirim. Birazcık ama.
" Tamam ya. Kızma. Söz dediklerini yapcam artık. Ama öyle sizin gibi sayfa sayfa yazmam. Kendi bildiklerimi yazarım. Zaten hocaların anlattığından bir şey anlamıyorum."
Homurdanarak söylediğim şeylere gülümseyip saçlarımı karıştırdı.
" Aferin abinin sözünü dinle."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KAĞAN~
Teen Fiction(TAMAMLANDI) Gerçek aile konulu. Erkek başrol. Keyifli okumalar 🙃