Herkese merhaba nasılsınız?
Uzun zaman oldu görüşmeyeli nasıl gidiyor hayatınız? Okullar açıldı dersler fln derken yoğunlaşacağız. Bu arada kaçıncı sınıfsınız?
Son senesi üniversite sınavına hazırlananlara Allah yardımcıları olsun diyorum.
Bu arada üniversite kazandım. Yazarınız sağlıkçı olcak inşallah tabi bitirirsem sksksjsjsjsjsjs.Neyyyseeee kitabı artık final ediyorum hem çalışıp hem okumak zor oluyor kendime zaman ayıramıyorum bu yüzden kitap ile ilgilenemiyorum. Bundan sonra Atakan kitabı ile devam edicem.
Belki özel bölüm atarım eğer isteyen olursa.
Bol bol yorum yapmayı unutmayın. Dersleri de çok takıntı haline getirmeyin her şey olacağına varır ne kadar emek verirseniz karşılığını alırsınız. Suyunu çıkarmayında düzenli bir şekilde çalışın işte. Neyse yine uzattıkça uzattım. Hadi devam edeliiimm.
Keyifli okumalar 🙃😊🤗
Sabah uyandığımda ilk işim saate bakmak olmuştu. 8.50 yani dokuza on dakika var. Akın abim haftada dört kez beni spora götürmeye başlamıştı. Tabi ilk zamanlar heyecanla kabul ettiysemde sonrasında çok zorlanmıştım. Her yanım çok ağrıyordu. Gece tuvalet için uyanmıştım ama yorgunluktan kalkamamıştım. Bu yüzden şu anda çok sıkışmıştım. Eğer kalkarsam Akın abim anında damlar bir daha da uyumama izin vermez. Daha fazla dayanamayacağımı farkedince oflayıp ayaklandım. Başa gelen çekilir.
Tuvalette işimi hallettikten sonra odama girmiştim ki yatağımın üzerinde oturan abimi görünce bi an irkilmiştim. Resmen beni gözetliyor manyak. Sporla kafayı bozduğundan kesinlikle bir psikoloğa gitmeli.
"Günaydın kardeşim. Erkencisin bugün. Bu başarını diğer günler için de görmek isterim."
Sırıtarak konuştuğunda göz devirdim.
"Allah aşkına abi tatilin bitmesine az kaldı zaten. Bırak da rahat rahat uyuyayım. Hem ben senin gibi spor aşığı insan değilim. Bak Atakanı da kendine benzettin çocuk bir ayda kas yapmak için sabah akşam çalışıyor.
Bence sizin bi psikiyatriste felan gitmeniz lazım. Benden söylemesi."
Ben konuştuktan sonra daha çok sırıtmış ve ayaklanmıştı. Dolabıma gidip bana kıyafet seçtikten sonra yatağıma bırakmıştı.
"Yine konuşuyorsun boş yapıyorsun. Hadi üzerini değiş de gel. Geç kalırsan üstündekilere bakmam böyle götürürüm seni."
Son tehditlerini de söylerken göz devirdim. Gün içinde o kadar çok göz deviriyorum ki gözlerim bozulacak.
Saçlarımı karıştırıp odadan çıkmıştı. Derince iç çekip bana ayarladıklarını giydim. Koyduğu şeylerde zaten başka bir eşofman takımıydı. Salonda spor yapacağım kıyafetler farklıydı. Eve gitirip götürmektense direk oraya bırakmıştım kıyafetlerimden. Abimin spor salonu sahibi olması bu konuda işime yarıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KAĞAN~
Teen Fiction(TAMAMLANDI) Gerçek aile konulu. Erkek başrol. Keyifli okumalar 🙃