Keyifli okumalar 🙃
Fikirlerinizi belirtmeyi unutmayın lütfen 🤗Atakan ile tartışan dörtlünün yanına doğru yürümeye başladık.
Bizi farketmemişlerdi. Tam yanlarına yaklaşmıştık ki çocuklardan biri karşısında duran kızın kolunu tutup kendisine yaklaştırmaya başladı.
Biraz daha hızlanıp aralarına bodoslama daldık.
Beklemedikleri için hepsi de şaşırmıştı.
Kızın kolunu tutan çocuğa konuşmasına fırsat vermeden yumruk atmıştım.
Tahammülüm asla yok.
Hele ki kadınlara ve çocuklara olan her türlü şiddete."Ne yapıyorsunuz lan. Siz kimsiniz?"
Yere düşen çocuğu kaldıran arkadaşı sormuştu.
"Asıl siz kimsiniz ne oluyor burada. Zorbalık mı yapıyorsunuz lan bu kızlara."
Sinirle konuşmam ile karşımdaki aptallar ayaklanmış ters ters bakıyorlardı.
"Sanane lan. Arkana aldığın kız benim sevgilim. Sana mı soracağım ona nasıl davranmam gerektiğini."
Ellerimi cebime koyup bi kızlara birde karşımdaki aptallara baktım. Kızlar korkuyla baktığından karşımdaki çocukların yalan söylediği çok aşikardı. Dürüst bir tipleri de yoktu zaten. Zengin ve her istediğimi yaparım havası vardı. Kendisini üstün gören birer aptal.
Karşımdakileri biraz kışkırtmak istediğimden ukalaca sırıtıp konuştum.
"Gerekirse evet. Çünkü görüyorum ki kadınlarla nasıl konuşulması gerektiğini hala öğrenememişsin. Merak etme iyi bir öğretmenimdir anladığın dilde öğretirim."
Tahmin ettiğim gibi çocuk sinirlenip yumruğunu kaldırmıştı ki Atakan ondan önce davranıp bileğini yakalayıp dizine tekme atmıştı. Çocuğun dengesi bozulurken bileğini burkarak yere yapıştırdı. Diğer çocuk hareketlenip Atakanın üstüne atlayacaktı ki onun önüne geçip konuştum.
"Aklından bile geçirme. Yerinde olsam tanımadığım insanlara bulaşmazdım.
Görüyorum ki pek sağlam bir arkadaşın yok. Böyle bir şerefsiz için kendini yakma.
Şimdi al şu pislik arkadaşını defolup gidin.
Haa bir de unutmadan söyleyeyim bundan sonra buralardayız ve sizi bir daha böyle bir olay da daha yakalarsam inanın bu seferki gibi yumuşak davranmam.
Şimdi defolun."
Atakan çocuğu yerden kaldırıp arkadaşına doğru itmişti.
İkisi giderken aptalca tehditler etmiş hızlıca terketmişlerdi.
Kızlara dönüp konuştum.
"İyi misiniz?"
Kızlardan daha esmer ve daha uzun boylu olanı cevap verdi.
"İyiyiz. Teşekkür ederiz. Araya girmeseydiniz daha da büyüyebilirdi bu olay."
"Önemli değil. Üstümüze düşen insanlık görevini yerine getirdik."
Bu sefer de diğer kısa olan cevap verdi.
"Herkes yapmazdı. Neyse tekrardan teşekkürler. Biz de gidelim artık."
"Eviniz buralardaysa bırakabiliriz isterseniz?"
Atakanın sorusuyla kızlar biraz tereddüt etse de kabul etmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KAĞAN~
Teen Fiction(TAMAMLANDI) Gerçek aile konulu. Erkek başrol. Keyifli okumalar 🙃