11.

3.6K 210 21
                                    

Sabah uyandığımda henüz erkendi.
Atakana baktığımda horul horul uyuyordu.
Aklıma gelen şeyle sessizce ayağa kalktım.

Bir kaç defa Atakan'a seslenip uyandırmaya çalışsam da dana gibi yatıyordu.

"Atakan bodoslama geliyorum. Son iki saniyen kaldı.
İki - Biiir"

Üzerine uçunca ikimiz de yere yapıştık.

"Allah canını almasın Kağan.
Ah Kafamı vurdum hayvan herif."

"Şşş bebeğim küfretme. Biliyorsun sevmiyorum."

Beni üzerinden atıp ayaklandı. Az önce ölüyordu be şimdi hiçbir şey olmamış gibi hareket ediyor.

"Demek beni böyle kaldırdın."

"Hehe şey pek de bir şey yapmadım yahu çok da şey etmene gerek yok bence."

Üzerime üzerime yürürken pis pis sırıtıyordu da.
Bu çocuk manyak manyak.

"Ben seni şey edicem şimdi."

Üzerime gelmesiyle ayaklanıp o daha gelmeden ben ondan önce davranıp sarıldım. Evet sarıldım. Bu sinirli kediyi anca duygusallık durdurur.

Canım kıymetli benim.

"Kafan dağılsın diye böyle şey ettim. Vallahi bak. Asla sırf kendi eğlencem için sabahın köründe seninle uğraşırmıyım. Hem canım tatlıdır benim biliyorsun ki. O yüzden şimdi yapacağım şeye çok da kızma."

Cevap vermesine fırsat bırakmadan ayağına çelme takıp yatağa düşürdüm.

Beklemediği için şaşıp kalmıştı.

Şaşkınlığını fırsat bilip odadan çıktım.

Tabi daha erken olduğu için kimse uyanmamış.

Neyse oturma odasına gidip televizyon izleyeyim bari.

Koridorun sonunda sol tarafa dönünce kapıya çarptım. Kapıdan da sert duvara mı çarptım acaba.

Burnum kesin kırıldı da.

Elimi burnuna götürüp tuttum.

"Bu ne ya. Bu seneryo nerden tanıdık geliyor bana. Canım burnum kırıldı sanırsam."

"Yok yok kırılsa yerinde duramazsın."

Gelen yabancı sese kafamı kaldırıp baktım. Yuh bu ne.

"Oha gözlere bak. Bir dakika ya sen kimsin?"





 Bir dakika ya sen kimsin?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözleri böyle




Adam baya uzun bu arada. Kafamı tam anlamıyla yukarı kaldırırken anlamdım bunu. Ah cidden.

~KAĞAN~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin