21.

2K 108 15
                                    

Herkese merhaba nasılsınız?

YKS sonuçları nasıl?

Puanlar iyi olsa da o sıralamalar neyy??

İnşallah her şey gönlünüzce olur.




################################

"Abiii"

Kağan bağırarak dumanlar arasına girip abisini aramaya çalışıyordu.

Küçük bir patlama olsa da bulundukları yer sis olmuştu.

Arabaya yaklaşmışken Ares kolundan tutup durdurdu.

"Kağan sakin ol. Çok tehlikeli daha fazla ilerleme. Söz veriyorum abini bulucam. Lütfen arabaya dön."

"Hayır. Abimi bulucam."

"İtraz etme. Astımın var. İki dakika dayanamazsın. Mantıklı düşün. Dinle beni tamam mı? Arabaya dön."

Kağan itraz etse de Ares en sonunda geri döndürüp arabaya bindirmişti. Yeterince dumana maruz kalmıştı. Farketmese de öksürmeye başlamıştı Kağan.

Ares geri dönüp Karanı aramaya başlamıştı. Bir yandan da sövmeye.

Yıllardır arkadaş olduklarından birbirlerinin her bir şeylerin biliyorlardı. Buna yaptıkları işler de dahil.

En sonunda Karanı biraz geride baygın bir şekilde buldu. Hemen yanına gidip uyandırmaya başladı.

Karan bir kaç dakika sonra kendisine gelmişti.

Biraz öksürdükten sonra konuşmaya başladı.

"Kağan nerede? İyi mi?"

"İyi iyi. Arabada. Zor ikna ettim. Senin gibi inatçı."

Karan Aresin bu dediğine sırıtıp ayaklandı. Biraz sendeleyince Ares yardımcı olup arabaya kadar getirdi.

Arabaya geldiklerinde Kağan koşaraşar abisine gelip sarılmıştı.

"Abi. İyi misin?"

"İyiyim yavrum. Sakin ol. Asıl sen iyi misin?"

"İyiyim ben."

Demesine kalmadan Kağanın zor nefes aldığını farketti.

Karan Arese dönüp

"Hastaneye gidelim."

Kağan arkada abisinin yanına geçip kafasını omzuna koydu. Yeterince dumana maruz kaldığından her an kriz geçirebilirdi.

Ares de bunun farkındalığıyla arabayı hastaneye doğru süremeye başladı.


################################

Atakan Kağanın da karnesini aldıktan sonra Akın ile birlikte çıkmışlardı okuldan.
Akın arabayı sürerken telefonu çalınca kim olduğuna bakmış. Ardındansa sıkıntıyla nefes vermişti.
Arayan kişinin onu hayırlı bir haber için aramayacağını biliyordu.

Telefonu açıp kulağına götürdü. Karşıdan gelen ses telefonun dışına da çıkıyordu. Ki telefonun ses ayarını en kısığa almıştı.

Yanında oturan Atakan da dikkat kesilmiş adamın dediklerini dinliyordu.



~KAĞAN~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin