Keyifli okumalar...
Sabah midemin ağrısına uyandım. Uzun zamandır böyle uyanmamıştım. Sanırım iki gündür ilacımı içmeyi unuttum. Abimler bilse ağzıma eder.
Neyse amcamı uyandırmadan yanından kalktım. Odadan çıkıp mutfağa geçtim.
Ablam niye böyle telaşlı be.
"Günaydın."
Seslenmem ile Sude ablam bana dönüp gülümsemişti.
"Günaydın canım. Amcam gelmiş. Sabah tanışmıştın gerçi sen.
Kahvaltı hazırlıyorum elini yüzünü yıka diğerlerini de çağır gel."Ablamı onaylayıp üst kata çıktım. Kadın tek başına bir sürü şey yapmış. Diğerleri nerede acaba.
Önce Atakanın yanına gittim. Çoktan uyanmış. Üzerini değiştirmesi için onu yalnız bırakıp abimin odasına yürüdüm.
Odaya bodoslama girdim. Kimse yok.
İkiz abilerimin odasına daldım. Aras abim telefona daldığı için irkilmişti. Ayaz abim ise uyuyordu hala.
"Günaydın abi. Ablam kahvaltıyı hazırlıyor sizde hazırlanın gelin."
Abi dediğim için kocaman gülümseyip konuştu.
"Abi diyen ağzını yerim senin.
İn sen bende Ayazı uyandırıp geleyim."İkiz abilerim de tamamdır. Geriye kaldı üç kaçak abilerim.
Odaların hepsine girdim ve hiçbirinde bulamadım. Üst katta çalışma odası kalmıştı bir tek ve büyük ihtimalle oradalar.
Üst kata çıkıp çalışma odasına girdim. Baya büyük bir yer.
Tahmin ettiğim gibi üç abimde burada.
"Günaydın kaçak abiler."
Seslenmem ile üçü de irkilip bakmışlardı bana.
Sabahın köründe nasıl iş başına geçebiliyorlar anlamıyorum.Karan abim gülümseyip ayağa kalktı.
"Günaydın yavrum. Diğerleri de uyandı mı?"
"Uyandı.
Sude ablam tek başına mutfakla ilgileniyor. Yazık değil mi?"Cem abim ve Akın abide ayaklanıp yanıma geldiler.
Akın abi kolunu omzuma atıp aşağı kata yürütmeye başladı.
"Kardeşim ablan alışkın. Hem bakma sen amcam geldiği için heyecanlı o. Hem hiçbirimizi de mutfağa sokmadı yoksa yardım ederiz.
Hepimiz beceriksiz olduğumuzdan böyle zamanlarda izin vermez. Diğer günler de hiç karışmaz yapın öğrenin der."Akın abimle konuşa konuşa aşağı indik. Mutfağa geçtiğimiz de ablam ve amcamı beraber masayı hazırlarken gördük.
Akın abi amcama yürüyüp.
"Ooo reis gelmişsin haberimiz yok. Onca korumayı atlatıp nasıl içeriye sessizce giriyorsun hiç anlamıyorum."
Amcam kahkaha atıp akın abiye sarıldı.
"Büyüyünce öğrenirsin aslan parçası.
Hem sen amcanı ne sandın koskoca BİNBAŞI Fırat'ı hafife alıyorsun."Oha ohaa
Tahmin ettiğim gibi asker. Heytt maşallah be.
"Haha kurban olurum sana.
Amca bu sefer arayı çok açtın. Üç aydır gelmiyorsun hiç. Alınıyorum artık. Bu kadar özletme kendini."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KAĞAN~
Teen Fiction(TAMAMLANDI) Gerçek aile konulu. Erkek başrol. Keyifli okumalar 🙃