547: ငါက မင္းရဲ႕ အစ္ကိုေလးပဲ ၇

251 30 1
                                    

ငါက မင္းရဲ႕ အစ္ကိုေလးပဲ ၇

"ေတာင္းပန္ဖို႔မလိုပါဘူး ငါ့ကို စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္တ့ဲအရာေတြ မင္းမလုပ္ထားပါဘူး"
ေဟာ္ျမန္ ေအးစက္စြာ ေျပာလိုက္သည္။

"မမ ကြၽန္ေတာ္ မမကို ရည္ရြယ္ခ်က္႐ွိ႐ွိ ဖုံးကြယ္ထားတာ မဟုတ္ပါဘူး"
ဇီ႐ွင္း ေခါင္းငုံ႔ကာ ေတာင္းပန္လိုက္သည္။

"စီနီယာအစ္မ ကြၽန္မက ဇီ႐ွင္းကို အရင္လိုက္ခ့ဲတာမို႔ ဆူခ်င္ရင္ ကြၽန္မကို ဆူပါ သူ အစ္မကို ေဆး႐ုံမွာ လာ႐ွာကတည္းက ကြၽန္မသူ႔ကို ႀကိဳက္သြားတာပါ ေနာက္ပိုင္း ကြၽန္မသူ႔ကို wechat ေတာင္းၿပီး စတြဲခ့ဲတာပါ"

"မင္းကိုလဲ အစ္မမဆူခ်င္ပါဘူး မင္းတို႔က ကေလးေတြမွ မဟုတ္ေတာ့တာ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ခ်ႏိုင္တ့ဲအရြယ္ ေရာက္ေနၿပီ မင္းတို႔ အက်ိဳးအေၾကာင္း စဥ္းစားႏိုင္မယ္လို႔ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္ ငါမင္းတို႔ကို ဒီလိုငယ္ရြယ္တ့ဲအခ်ိန္ တြဲတာကို သေဘာမတူတာက ပထမအခ်က္ မင္းတို႔က ငယ္ေသးလို႔ မင္းတို႔ဘဝေတြက မတည္ၿငိမ္ေသးဘူး ဒါေၾကာင့္ မင္းတို႔အနာဂတ္ကလဲ မေသခ်ာဘူး ဒုတိယအခ်က္ မင္းတို႔​ေကာင္းေကာင္း သိမယ္လို႔ ထင္တယ္ မင္းတို႔က ဘာမွမသိတ့ဲ ျဖဴစင္သူေလးေတြ ဒါေၾကာင့္ မင္းတို႔ဆက္ဆံေရးက အဆုံးသတ္မေကာင္းခ့ဲရင္ မင္းတို႔ပဲ နာက်င္ရမွာ အ့ဲတာက မင္းတို႔ကို ေသမတတ္ ခံစားရေစလိမ့္မယ္ တစ္ေယာက္န႔ဲတစ္ေယာက္ ခ်ိန္းေတြ႔ဖို႔ အေတြ႔အၾကံမ႐ွိတ့ဲ လူႏွစ္ေယာက္အတြက္ အ့ဲတာက အႏၱရာယ္႐ွိတယ္ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ တစ္ေယာက္ကိုတစ္ေယာက္ ဘယ္လိုဂ႐ုစိုက္ရမလဲ မသိတ့ဲအခါ ျပႆနာေတြ ျဖစ္ေစလိမ့္မယ္"

"မမန႔ဲ အစ္ကိုခ်င္းခ်ဴေရာ မျဖစ္ခ့ဲဘူးလား"

"တိတ္စမ္း ငါတို႔က မတူဘူး ဇီ႐ွင္း ငါက အ့ဲတာကို ဆန္႔က်င္ေနတာ မဟုတ္ဘူး မင္းအတြက္ အေကာင္းဆုံးကို လုပ္ေပးေနတာ"

"မမ ကြၽန္ေတာ္တို႔က အခ်စ္စစ္န႔ဲ ခ်စ္တာပါ ကြၽန္ေတာ္ ရြဲ႔ ကို နာက်င္ေစမွာ မဟုတ္ဘူး"
က်င္းဇီ႐ွင္းက တကယ့္ကို ဘာမွမသိတ့ဲ ကေလးပင္။

ေက်ာင္းက မိန္းကေလးေတြ အမ်ားႀကီး သူ႔ကို ႀကိဳက္ၾကေပမ့ဲ ဘယ္သူ႔ကိုမွ သူျပန္မႀကိဳက္ခ့ဲေပ။ ဒါေပမ့ဲ သူ႔ထက္ ႏွစ္ႏွစ္ႀကီးသည့္ ဟြမ္ရြဲ႔ကိုေတာ့ ေႂကြက်သြားေလသည္။

အခ်စ္​စတင္​ခဲ႔ရာ(Volume 3)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz