O okula başladığım günü hiç unutamıyorum. Kapıdan içeri eski arkadaşımla birlikte girdik. Her zamanki gibi dönem ortasında okul değiştiriyordum. Artık buna alışmıştık. Büyük demir kapıdan girince nedense bu andan itibaren hayatımın değişeceği hissine kapıldım.
Okulumuz L harfini andıran bir şekildeydi. Bodrum katı da sayarsak 4 katlıydı. Bodrum katta müzik odaları, resim odaları, arşiv, yemekhane ve kırtasiye vardı. İlk katta 9. sınıflar, biyoloji, kimya ve fizik laboratuvarları, kütüphane ve tarih zümresi, ikinci katta 10. sınıflar, ses odası ve beden hocalarının odası, üçüncü katta da 11. ve 12. sınıflar ve matematik zümresi vardı. Her katta o katın öğrencileriyle ilgilenen rehberlik odaları vardı. Bodrum ve 1. katın arasındaki katta kantin ve spor salonunun girişi, 1. ve 2. katın arasında müdiriyet katı ve bilgisayar laboratuvarı, 2. ve 3. katın arasında da öğretmenler odası, İngilizce zümresi ve sunum odası vardı.
Ay ben okulu tanıtayım derken kendimi tanıtmayı unuttum.
Merhaba arkadaşlar bendeniz Cevza - okula 1 sene geç başlamam, 1 sene devam etmemem ve sene ortası okul değiştirmem yüzünden 10. sınıf olduğum halde- kendimi okulun yeni çömezi olarak tanıtmak isterim. Sınıf arkadaşlarımdan 2 yaş büyüğüm. 1.70 boyunda, enerjik, atarlı, aynı zamanda da kimsenin hakkını kimseye yedirmeyen birisiyim ama bir kötü huyum var ki Allah düşmanımın başına vermesin. Her insanın sahip olması gerekenden 2 hatta belki de 3 kat daha fazla sakarım. Bunu neden durduk yere söyledin diye düşünenler olabilir ama merak etmesinler çünkü konu direkt olarak oraya bağlanacak.
Arkadaşımla okulu izleye izleye kapıdan içeri girdik. Ben geri geri yürümeye çalışırken birisine çarptım ve her zamanki gibi sakarlığımı konuşturdum. Ama kaskını tutabildim eğer tutmasaydım yeni bir kask almak zorunda kalacaktım. Neyse işte ben tam özür dileyip kaskını ona verecekken elimden kaskı çekti.
"Dikkat etsene be, sakar şey," diyerek beni itti ve yere düşürdü. Halbuki ben daha ne olduğunu anlamamıştım. Arkadaşım gelip beni kaldırırken bu okulda başımın çok belaya gireceğini anlamıştım.
Sıraya geçtik ve dönem arası boş konuşmaları dinleyip İstiklal Marşı'ndan sonra sınıfımı öğrenip bulmak için yola koyuldum.
Sınıfa girdiğimde herkes sohbeti bırakıp bana baktı. Okula 1.5 sene sonra gelince tabii ki de kimseyi tanımıyordum ama herkes birbirini tanıyordu. Diğerlerinin bakışlarını umursamamaya çalışarak pencere kenarında arkadan ikinci sıraya oturdum ve sınıfı izlemeye koyuldum.
5 dakika sonra sınıfa üçlü bir tayfa girdi ve ben şok içinde ağzım açık bir şekilde ortalarındaki çocuğa bakakaldım. Yanındaki ikili gelip arkamdaki sıraya oturdular ve bana bakmaya başladılar. Çocuk hala aynı yerde durmuş bana bakıyordu. Kısa bir süre sonra hışımla yürüyüp elindeki kaskı önümdeki masaya fırlattı.
Selam arkadaşlar. Ben İlayda. Öncelikle tanıştığıma memnun oldum. Bundan birkaç sene önce başladığım kitabımın bulunduğu hesabıma artık erişimim olmadığı için yeni bir kitap yazmaya karar verdim. Diğer kitabımın adı Egoist Sevgilim. Yani daha önce bazı kişilere ve olaylara denk geldiğinizi düşünürseniz bunun sebebi muhtemelen diğer kitabı okumuş olmanızdır. Neyse ben daha fazla uzatmayayım.
Umarım beğenmişsinizdir. Hepinize şimdiden iyi okumalar... ❤️ ❤️ ❤️NOT: Haftada bir bölüm yazmayı planlıyorum. Umarım her şey planım doğrultusunda gider.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENSİZ BEN...
RomanceMerhabalar arkadaşlar; Bu aslında benim ikinci kitabım. Normalde Egoist Sevgilim adında bir kitap yazıyordum fakat hesabımı kaybettiğim için ona devam edemiyorum. O yüzden yepyeni bir sayfa açmak istedim. Umarım beğenilir. 😊 Kitabın adı k...