[29]Nasza wspólna przyszłość.

85 1 0
                                    

Czas jest bezlitosnym i nieubłaganym przeciwnikiem dla wielu ludzi, jednak w świecie pełnym przeciwności i niespodzianek mimo że łatwo się zagubić można odnaleźć spokój. Swoje miejsce na świecie i pasję a także ludzi którzy będą wspierać cię w tym co robisz. Historia Erena zaczęła się niby zupełnie zwyczajnie jednak to co on przeżył, to czego doświadczył pozostanie z nim na zawsze. Zarówno te chwile bólu i bezsilności jak i te szczęścia i miłości. To wszystko go ukształtowało, doprowadziło go tu gdzie jest.

Każdy z nich ma swoje życie i każdy piszę własną opowieść o sobie...

Armin zafascynowany światem już od dziecka, postanowił zwiedzić świat. Teraz jego zawodem jest podróżowanie i prowadzenie wycieczek turystycznych w różnych stronach świata. Mimo że w miłości nie ma takiego szczęścia to kocha to co robi i nie wymarzyłby sobie lepszego życia. Jego fascynacja światem doprowadziła go już do wielu miejsc lecz ciągle odkrywa nowe, poznaje ich kulturę, ludzi i piękno.

Levi w dalszym ciągu wspina się po szczeblach swojej kariery modela. Jego związek z Erenem jest czuły i oparty na zaufaniu, dobrze im się układa. Mieli nawet kilka wspólnych sesji zdjęciowych. Ackerman kilka razy został nawet poproszony o wystąpienie w reklamach np. W reklamie detergentów do sprzątania z czego był niezmiernie dumny, przyznał nawet że środki czystość które reklamował są zdatne do użytku. Raz prawie został rozszarpany przez swoich fanów na spotkaniu z nimi jednak to inna historia.

Eren natomiast odnalazł swoje powołanie. Jego szkice zawisły w jego salonie jako autorskie projekty jego tatuaży. W swojej pracy ceni, gdy ludzie byli z nim szczerzy i potrafili pomóc mu w stworzeniu ich idealnego tatuażu dzięki swoim pomysłom. Od niedawna zajmował się także piercingiem w swoim salonie co przyciągało klientów, mimo jego niezbyt wielkiego doświadczenia klientów zadowalały wykonane przez niego dzieła.

Mikasa jak to ona nie zrezygnowała z walki z tytanami. Odkąd Hanji znalazła sposób dostania się do ich poprzedniego świata bez pomocy Erena Ackerman pomagała ludziom i chroniła ich w tamtym świecie. Jednak w tym świecie w którym mieszkała także pomagała ludziom, uczyła ich sztuk walki i technik samoobrony.

Hanji wciąż jest terapeutką lecz bardziej skupia się na swojej drugiej profesji jest naukowcem i bada tytanów. Ich organizmy, krew, pochodzenie i tryb życia. W dalszym ciągu nie wie dlaczego ludzie zamieszkali na ziemiach należących do tytanów. Jej życie miłosne jest dość zagmatwane, nie posiada stałego partnera czy partnerki. W wolnym czasie chodzi do klubów i barów. Często także spędza czas z Ackermanem i Smithem i o ile czarnowłosy zna swój umiar w piciu trunków tych dwoje nie posiada ograniczeń. Dlatego Levi niczym matka musi zajmować się tymi przerośniętymi dziećmi w ostateczności.

Connie i Sasha traktują się jak rodzeństwo. Mają wiele wspólnych zainteresowań i mieszkają razem jednak wiele ich różni. Sasha obecnie z mężem Niccolo wychowują dwójkę dzieci. Córkę Nyoko i małego Satoshiego. Dzięki Sashy Connie został myśliwym a ona w dalszym ciągu jest kucharką. Niccolo i Connie dość dobrze się dogadują, dzieci Sashy lubią Conniego. Dlatego w ich domu jest ciepła rodzinna atmosfera.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Nasza alternatywa świata/ereriOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz