5

5K 548 379
                                    

Mesajlara bakmak için açtığım telefona biraz daldığımı fark ettiğimde yemekten sonra evi gezmesi için yalnız bıraktığım kedim(?) aklıma gelmiş ve hızlıca oturduğum koltuktan kalkmıştım.

Çalışma odamdan çıkarken saatin ona geliyor olduğunu görmüştüm. Bu yüzden de Hyunjin'i uyuması için odasına götürmeye karar vermiştim. Saat bana göre her ne kadar erken olsa da o yorucu bir gün geçirmişti. Bu yüzden muhtemelen yorgundu.

Salona girdiğimde bir duvarı tamamen kaplayan büyük camların önünde oturmuş dışarıyı izleyen Hyunjin'i görmüştüm. Ona ilerlemeye karar verdiğim sırada da Hyunjin arkasına doğru dönmüş ve benim geldiğimi görmüştü. Bunun üzerine yavaşça ona doğru ilerlerken "Uykun gelmiş olmalı, yorucu bir gün geçirdin." demiştim.

Cevap olarak beni kafasıyla onayladığında da "İstersen seni odana götüreyim, uyursun orada." demiştim. Bunun üzerine Hyunjin bana şaşırmış bir ifadeyle bakıp "Benim sahibim değil misin?" gibi garip bir soru sormuştu. Bunun üzerine yüzüme değişik bir ifade yerleşmiş olmalı ki hemen "Kediler sahipleriyle birlikte yatar sanıyordum." diye eklemişti.

Konuşan Hyunjin'e şaşkınca bakıp eski sahibi onu odadan çıkartmadığı halde bunu nereden biliyor diye düşünmeye başladığımda sanki bunu anlamış gibi "Eski sahibim pek sahip gibi değildi. Ama izlediğim filmlerde insanlar kedileriyle birlikte yatıyordu hep." demişti. Kafamdaki soru işaretinin yok olması üzerine kafa sallamış ve "Peki o halde, birlikte yatalım." demiştim.

Ardından da heyecanlı bir şekilde ayağa kalkan Hyunjin'e gülümseyip "Gel benim odama gidelim." demiş ve odama doğru ilerlemeye başlamıştım.

Odama gelene kadar hiç konuşmadan sessizce beni takip eden Hyunjin'e kısa süreliğine döndüğümde üzerinde beyaz bir pantolon ve beyaz bir gömlek olduğunu görmüştüm. Bunlarla rahat uyuyamayacağını bildiğim için de ona rahat giysiler vermeye karar vermiştim. Bunun üzerine de odamdaki giysi odasına doğru ilerlemiştim.

Ona bir eşofman bir tişört çıkarttığım sırada aklıma kuyruğunun gelmesi üzerine en yakın zamanda Hyunjin'in vücut ölçülerine uygun giysiler hazırlatmayı aklıma not etmiştim. Giysiler hazır olana kadar bunlarla idare etmesi gerekecekti malesef.

Ben giysi odasından çıktığımda Hyunjin yatak odamın ortasında durmuş öylece etrafı inceliyordu. Benim odadan çıktığımı görünce bakışlara önce bana sonra da elimdeki giysilere dönmüştü.

Elimdeki eşofmanı işaret ederek "Kuruğun yüzünden bununla rahat edemeyebilirsin ama şimdilik idare etmen gerekecek. En yakın zamanda bu konuyla ilgileneceğim." diye konuştuğumda aynı zamanda da onun yanına kadar gelmiştim.

"Teşekkür ederim."

Gözlerime bakarak konuşan Hyunjin'e sorun yok dercesine kafamı salladıktan sonra elimdekileri ona vermiş ve "İçeride giyinebilirsin." diyerek soyunma odamı işaret etmiştim.

O kafa sallayıp giyinme odasına ilerlediğinde ben de iş yerinden geldiğimde çıkartmaya üşendiğim üzerimdeki giysileri çıkartıp yatağın karşısındaki koltukta duran eşofmanı ve tişörtü giymiştim. Pijama giymekten hoşlanmıyordum. Bu yüzden uyurken çoğunlukla eşofman giymeyi tercih ediyordum.

Üzerimi giyindikten sonra Hyunjin henüz soyunma odasından çıkmadığı için çıkarttığım pantolon ve gömleği düzgünce koltuğun üzerine yerleştirmiştim. Ardından da büyük yatağa ilerleyip örtünün sağ tarafını kaldırarak yatağa girmiştim.

Ellerim kafamın altında öylece tavanı izleyip düşüncelere daldığım kısa sürenin sonundaysa üzerimdeki bakışları hissetmem ile sağ tarafıma dönmüştüm. Döndüğüm gibi göz göze geldiğim Hyunjin bakışlarını hızlıca benden kaçırıp etrafta gezdirmeye başlamıştı. Muhtemelen benden hâlâ çekiniyordu ki bu da çok normaldi çünkü bugün tanışmıştık.

catboy ↦ hyunin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin