DONDUM SONUNDA
hala bolum bekleyen var mi bilmiyorum cunku 1 ayi gecti ben son bolumu atali ama umarim bekleyenler vardir cunku eglence daha yeni basliyor🤰
saka bir yana en yakin zamanda toparlanip haftada birkac bolum attigim zamanlara donecegime soz veriyorum🤚🏻
simdi bolume gecebiliriz🏃🏼♀️🏃🏼♀️🏃🏼♀️
İşten çıkıp eve geldiğimde Hyunjin'le birlikte yemek yemiş ardından da onun heyecanlı bir şekilde banyo yapmaktan bahsedip durması üzerine banyoyu hazırlamaya geçmiştim.
Daha doğrusu geçmiştik...
Ben küveti suyla doldurmak için banyoya geçtiğimde Hyunjin de bana yardım edeceğini söyleyip peşime takılmıştı. Peki yardım ediyor muydu? Hayır. Sadece, ben dolaptan onun için bornoz çıkartırken ya da suyun sıcaklığını kontrol ederken yanımda durup hızlı hareketlerle salladığı kuyruğu ve yüzündeki büyük gülümsemesiyle beni izliyordu ki bu da fazlasıyla tatlı görünüyordu.
Küvetteki köpüklü suyu son kez kontrol ettikten sonra Hyunjin tatlı göründüğü için ona dönmüş ve kulaklarının arasındaki saçları nazikçe okşamıştım. Bunun üzerine Hyunjin ani hareketime şaşırmış bir ifadeyle bana bakınca da elimi saçlarından çektiğim sırada "Tatlı görünüyordun." diye kendimi açıklamıştım.
Açıklamam Hyunjin'in yanaklarının kızarmasına sebep olduğunda her ne kadar buna gülmek istesem de onu utandırmamak için gülmemiş ve banyodan sonra Hyunjin'in saçını kurulamak için havlu çıkartmaya karar verip havluların olduğu dolaba yönelmiştim. Bu sırada da Hyunjin'e "Üzerini çıkartıp suya girebilirsin." demiştim.
Hyunjin beni onayladıktan sonra birkaç giysi hışırtısı duymuş ve havluları almış olsam da orada öylece durup suya girmesini beklemiştim. Çünkü her ne kadar Hyunjin'i daha önce çıplak görmüş olsam da -ve bu aklımdan asla çıkmayan bir görüntü olsa da- şu an bundan rahatsız olabilirdi ve ben onu rahatsız etmeyi istemiyordum.
Birkaç yıl önce özenle seçerek aldığım dolabı sanki ilk kez görüyormuşçasına incelediğim kısa bir sürenin sonunda su sesi duyduğumda tam konuşacakken Hyunjin benden önce davranmış ve "Suya girdim Jeongin, bakabilirsin." deyip sonra da "Gerçi zaten daha önce beni böyle görmüştün. Neden arkanı dönüyorsun hiç anlamış değilim ama neyse." diye hafif sinirli bir ses tonuyla eklemişti.
Bunun üzerine önünde durduğum dolaptan Hyunjin'e dönerken onun konuşmasını komik bulduğumdan dolayı gülmüş ve Hyunjin'le göz teması kurduktan sonra da "Rahatsız olma diye arkamı dönmüştüm." demiştim.
"Senden rahatsız olmuyorum Jeongin. Rahatsız olsam bazı şeyler için senden yardım istemezdim."
Hyunjin'in bahsettiği bazı şeyleri gayet net anladığım için sorgulamadan onu kafamla onaylamış ve "Bundan sonra dönmem arkamı o zaman." demiştim. Bunun üzerine Hyunjin kısa bir süre düşünmüş sonra da yüzüne yerleşen komik ifade eşliğinde "Ben üzerimi çıkartırken öylece durup beni mi izleyeceksin yani?" diye sormuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
catboy ↦ hyunin ✔
FanfictionJeongin sadece sıradan bir kedi almak istemişti. 13.03.22 - 07.01.23