soft bir bolume 150 oy siniri koyuyorum 1 haftada yapamiyorsunuz sonraki bolum cok heyecanli olacak yaziyorum 2 gunde 160 oy geliyor🤺
tamam hepimiz kedis hyunjin ve salak jeonginin sevismesini istiyoruz ama yine de soft bolumlere az oy vermeniz hic etik degil VE COK KIRICI💔💔💔
bir de bolumde cinsel icerik var o kisimlari ayrica belirtmedim ama rahatsiz oluyorsaniz siz atlarsiniz ve bolum biraz fazla uzun oldu umarim okurken sikilmazsiniz 😫
iyi okumalaaaar🧚🏻♀️
Arabamı evin bahçesine park ettikten sonra anahtarı üzerinde bırakıp arabadan inmiş ve eve girmek yerine kaputa yaslanıp Hyunjin'i beklemeye başlamıştım.
Bu sırada da Hyunjin'in saçını ve makyajını halleden ekip evden çıkmış, beni görünce selam verip arabalarına ilerlemişlerdi. Muhtemelen birkaç dakika içinde Hyunjin de evden çıkardı. Çünkü ona saç makyaj ekibi gidince şoförün gelip onu alacağını söylemiştim. Ama tabi şoför gelmemişti çünkü ben son anda fikir değiştirip kendim gelmiştim.
Aslında beklediğimden çok daha yoğundum. Sonuçta koca bir defilenin baş tasarımcısıydım. Ama konu Hyunjin olunca o koca defile bile bende ikinci sıraya düştüğünden dolayı Minho'ya beni idare etmesini söyleyip Hyunjin'i evden almaya gelmiştim.
"Beklettim mi? Beklettiysem özür dilerim."
Ben düşüncelerime daldığım sırada benim olduğum tarafa sadece göz ucuyla bakan Hyunjin evin kapısından aceleyle çıktığı sırada bir yandan da telefonunda bir şeylere tuşluyorken konuşmuştu.
Bundan sadece bir saniye sonraysa cebimdeki telefondan arka arkaya bildirim sesleri gelmeye başladığındaysa Hyunjin'in telefonunda aceleyle hareket eden parmaklarının sebebinin bana mesaj atıyor oluşundan kaynaklandığını anlamıştım. O ise arka arakaya attığı mesajlarla eş zamanlı olarak evinin önündeki şoförün telefonuna bildirim gelmesine şaşırmış olacak ki kafasını hayretle telefonundan kaldırmıştı.
Kaldırdığı gibi de kaputa yaslanan benimle göz göze gelince gözleri kocaman açılmış, yüzünde yine o şaşkın ifade oluşmuştu ki Hyunjin'in çoğu hali gibi bu hali de fazlasıyla tatlıydı.
"Senin burada ne işin var? Şoför gelecek dememiş miydin?"
Hyunjin şaşkınlıkla konuştuğunda ben giysilerini süzmekle meşgul olduğum için yalnızca "Fikir değiştirdim." yanıtını verebilmiştim. Çünkü kapıdan çıkarken yüzüne odaklandığım Hyunjin'in giysilerini inceleme fırsatını yeni bulabilmiştim ve bu inceleme işleminin sonunda muhtemelen Hyunjin'in güzelliği yüzünden hastaneye falan kaldırılacaktım.
Hyunjin ikinci kez etek giymişti?
Ama bu seferki diğerinden farklı olarak tüllü ve kabarık bir etekti. Tıpkı saçları gibi pembe renkteki yeni koleksiyonumdan olan tüllü eteğin üstüneyse vücudunu saran beyaz bir gömlek giymiş, saçlarını da iki yandan ördürüp ayağına beyaz uzun botlar giymişti ve Tanrım, Hyunjin şu anda fazlasıyla büyüleyici görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
catboy ↦ hyunin ✔
FanfictionJeongin sadece sıradan bir kedi almak istemişti. 13.03.22 - 07.01.23