40

3.7K 421 1.1K
                                    

ya 154 oy olmus ben yeni goruyorum

bu aralar tercih donemi oldugundan biraz yogunum o yuzden uygulamaya girmeyi de unutmusum ozur diliyorum

neyse iyi okumalaar💘💘💘

Masamdaki bilgisayarımdan haftaya olacak defileye davetlilerin listesini incelemeye başladıktan sonra önüme çıkan tanımadığım bazı isimlerle ilgili Minho'ya beni bilgilendirmesini istediğimi belirten birkaç mesaj atmış ve telefonumu kenara koyup b...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Masamdaki bilgisayarımdan haftaya olacak defileye davetlilerin listesini incelemeye başladıktan sonra önüme çıkan tanımadığım bazı isimlerle ilgili Minho'ya beni bilgilendirmesini istediğimi belirten birkaç mesaj atmış ve telefonumu kenara koyup bilgisayarıma geri dönmüştüm.

Fakat bundan sadece birkaç saniye sonra Hyunjin aramış ve şirkete geldiğini söylemişti. Bu yüzden ben de bilgisayarımı kapatıp Hyunjin'i girişten almak için odamdan çıkmıştım.

Aslında girişteki görevlilerden herhangi birine kendini tanıtıp odama çıkmak istediğini söylese onu buraya getirirlerdi. Ama ben Hyunjin'i odama getirmeden önce şirkette biraz gezdirmek istiyordum. Çünkü Hyunjin her zaman çizimlerime karşı fazlasıyla ilgiliydi. Bu yüzden ben de onun bugün çizimlerimin gerçek hallerini görmesini istiyordum ve bunun Hyunjin'i mutlu edeceğine emindim.

Asansör zemin kata geldiğinde asansörden inip etrafta hızlıca göz gezdirmeye başlamıştım. Şirketin fazlaca büyük bir giriş katı olduğu için normalde burada aradığım kişiyi bulmam fazlaca zor olsa da şu anda siyah saçlarının arasında iki tane kulağı olan ve muhtemelen heyecanla kuyruğunu sallayan Hyunjin'i aradığım için bulmam normaldekine göre çok daha kısa sürer diye düşünüyordum.

Öyle de olmuştu. Etrafta gözlerimle sadece bir kez tur attıktan sonra güvenliğin yanında oturan Hyunjin'le gözlerim buluşmuştu.

Ama bu benim için iyi olmuş muydu? Hiç sanmıyorum.

Çünkü aradığım siyah saçlı Hyunjin'in saçları artık siyah değildi. Ben de aniden pamuk şeker gibi görünen pembe saçlara sahip bir Hyunjin görmeyi baklemediğim için kalbim ve nefeslerim fazlasıyla hızlanmış, olduğum yerde donakalmıştım.

Ağzım şaşkınlıkla açıldığı sırada kot pantolonunun içine soktuğu beyaz bir gömlek ve saçlarıyla aynı renkte bir süveter giyen pembe saçlı Hyunjin kocaman gülümsemesiyle bana doğru gelmeye başlamıştı. Bu sırada bense elimi göğsümün üzerinde hissettiğim hızlıca atan kalbimin üzerine koymadan edememiştim. Çünkü zaten normalde de fazlaca güzel olan Hyunjin şimdi bu giysileri ve pembe renkli saçlarıyla imkanı varmışçasına daha da güzelleşmişti sanki.

"Merhaba!"

Hyunjin yanıma yaklaştığı sırada fazlasıyla neşeli bir tonda konuştuğunda ben hâlâ Hyunjin'in gerçekliğini sorguladığım için ona bir süre yanıt verememiş sonra da birkaç kez gözlerimi kırpıştırıp karşımdaki Hyunjin'in gerçek olduğuna emin olunca derince bir nefes alıp heyecandan bir taraflarıma kaçmış olan sesimle "Merhaba." demiştim.

catboy ↦ hyunin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin