Şirketteki işlerim bittiğinde şirketten çıkmış ve eve gelmiştim. Benim geldiğimi gören bakıcı benimle selamlaştıktan sonra "Hyunjin odanızda uyuyor." demişti. Ona; bana haber verdiği için teşekkür ettikten sonra da bana veda edip evden çıkmıştı.
Bakıcı evden çıkınca ben de üst kata çıkmak için merdivenlere yöneldiğim sırada taktığım kravat beni rahatsız etmeye başladığı için onu tek elimle gevşetmiş ve üzerimdeki beyaz gömleğin en üstteki birkaç düğmesini açmıştım. Daha rahat hissettiğim sırada da önüne geldiğim yatak odasının kapısını açmış ve içeriye girmiştim.
Girdiğim gibi de yatağın normalde benim uyuduğum tarafına yatıp -gerçi Hyunjin hep kucağımda olduğu için onun uyuduğu taraf da bu taraf oluyordu- bacaklarını kendine çekmiş sırtı bana dönük olan Hyunjin'i görmüştüm. Bu görüntü yüzüme bir gülümsemenin yayılmasına sebep olduğunda ona doğru ilerlerken fark ettiğim şeyle kısa süreliğine donup kalmıştım.
Hyunjin benim yastığıma sarılıyordu?
Az önce nasıl kafasının altında olması gereken yastığın orada olmadığını fark etmemiştim bilmiyorum ama ona yaklaştığımda gördüğüm yastık cidden şaşırmama sebep olmuştu.
Geceleri sarılarak yatıyor oluşumuza alışmıştı muhtemelen ve ben de bu yüzden yastığıma sarılıyor oluşunu çok garipsemeden ona doğru ilerlemeye devam etmeye karar verdim.
Yanına ulaştığımda hafifçe eğilerek sağ elimi saçlarına götürüp minik hareketlerle okşamaya başladığım sırada aynı zamanda da yumuşak bir ses tonuyla "Hyunjin ben geldim." demiştim. Bundan hemen sonra da Hyunjin uykulu bazı sesler çıkartıp sarıldığı yastığa iyice gömülmüştü.
Bu hali beni güldürdüğünde yatağın kenarına oturup yine elimi saçlarına götürdüğüm sırada oyuncu bir ifadeyle "Uyanmayacak mısın? Yani birazdan hazırlayacağım tüm güzel yemekleri tek başıma mı yemeliyim?" diye konuşmuştum.
Bundan kısa süre sonra da Hyunjin gözlerini açmış ve kırpıştırarak etrafına bakınmıştı. Göz göze geldiğimizdeyse gülümsemiş sonra da kafasını elime sürtmüştü. Bu hali benim de gülümsememe sebep olduğunda içimden aniden gelen bir istekle Hyunjin'e yaklaşmış ve yanağına minik bir öpücük bırakıp geri çekilmiştim.
Aklıma geldiği gibi sorgulamadan yaptığım bu hareket Hyunjin'in gözlerinin kocaman açılmasına sebep olduğundaysa "Öyle bakma. Tatlı görünüyordun, ben de öptüm." diye konuşmuş ve gözlerimi Hyunjin'den çekip karşımdaki cama yöneltmiştim. Çünkü sadece şaşırmış gibi bakmıyordu, garip bakıyordu. Bakışlarında anlamlandıramadığım şeyler vardı ve bu beni rahatsız etmişti. Bu yüzden de onunla göz temasımızı çok uzatmadan kesmiştim.
Fakat göz temasımızın kesilmesi durumu çok uzun sürmemişti çünkü Hyunjin üzerime atlamıştı, yine...
Ani hareketi yüzünden dengemi sağlayamadığımdan sırtım oturduğum yatakla buluşmuş ve bakışlarım şaşkınca Hyunjin'e dönmüştü. Bunun hemen ardından da kucağımda oturan Hyunjin bana doğru eğilmiş ve kollarını etrafıma sararak boynuma gömülmüştü. Bunun üzerine ben de şaşkınlığımı üzerimden atmış ve kolumu kucağımda yatak Hyunjin'in beline dolamıştım.
Hyunjin'in kokumu derince içine çektiğini hissettiğimde bu yüzüme büyük bir gülümsemenin yayılmasına sebep olmuş ve ardından da beline sardığım kolumu sıklaştırıp tişörtünün hafifçe açıldığı yerden tenine değen parmaklarımla oraya minik daireler çizmeye başlamıştım.
Bunun hemen ardındansa üzerimdeki Hyunjin'in boynuma vuran nefesleri hızlanmış ve bedeni kasılmıştı. Ben buna şaşırmakla meşgulkense Hyunjin hızlıca üzerimden kalkmış ve yatakta bana arkasını dönerek oturup kısık bir ses tonuyla "Sen üzerine değiştir, ben seni bekleyeyim. Sonra yemek yeriz." demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
catboy ↦ hyunin ✔
FanfictionJeongin sadece sıradan bir kedi almak istemişti. 13.03.22 - 07.01.23