upuzun bir bolum yazmis olmamdan dolayi bana birer opucuk birakmalisiniz bence hak ettim.
evet simdi bolume gecebiliriiiiz🏃🏼♀️🏃🏼♀️🏃🏼♀️
Hyunjin'e söylediğim saatten yirmi dakika kadar önce arabayla bahçeye girdiğimde zaten evden çıkacağımız için arabayı, her zaman olduğu gibi garaja değil de bahçeye park edip eve girdiğimde kapı sesini duyan Hyunjin hızlıca kapıya gelmişti. Ben elimdeki kabanı asarken de "Hoş geldin!" diye heyecanlı bir ses tonuyla konuşmuştu. Ben de "Hoş buldum." derken kabanımı asıp ona dönmüş ve kollarımı iki yana açmıştım. Bunun üzerine Hyunjin hiç sorgulamadan kollarımın arasına girip belime sarılmıştı.
Bakıcı, işi olduğu için birkaç saat önce çıkmıştı. Bu sebeple de sarılmayı bitirdiğimizde bakıcının evden çıkmasını beklemeden odamıza doğru ilerlemeye başlamıştık, hızlı adımlarla.
Çünkü en geç bir saat içinden çıkamazsak kesin geç kalacaktık...
Odamıza girdiğimizde ben zaten giysilerimi değiştirmeyeceğim için Hyunjin'e giysi bakmamız gerekiyordu ve o da bu konuda fazlasıyla heyecanlı görünüyordu.
"Jeongin, şu an hayatımda ilk kez dışarıya çıkmak için giysilerimi ben seçeceğim."
Mutlu ses tonu ve yavaş hareketlerle sallanan kuyruğu eşliğinde konuştuğunda bu gülümsememe sebep olmuş, hemen ardından da Hyunjin'e saç konusunda yardım ederim düşüncesiyle giysi odasındaki tekli koltuğa oturmuş ve onun giysi seçişini izlemeye başlamıştım.
Hyunjin'se onun için ayarladığım dolabın önüne geçip düşünmeye ve eliyle giysileri karıştırmaya başladıktan kısa süre sonra eline hiçbir giysi almadan bana dönmüş ve "Giysilerim sana süpriz olsun istiyorum." demişti.
Bunun üzerine ben de oturduğum koltuktan hızlı bir şekilde kalktığım sırada "O zaman ben çıkayım." demiştim.
Fakat kapıya doğru daha iki adım atmıştım ki Hyunjin önüme geçip beni durdurmuş ve "Hayır çıkma." demişti. Ardından benim sorgular ifademe karşılık aşağıya indirdiği kulakları ve tatlı gülümsemesi eşliğinde "Yani çıkmasan olur mu? Çünkü senden bir şey isteyeceğim." diye konuşmuştu.
Bu hali benim gülümsememe sebep olduğundaysa ne isteyeceğini kendimce hızlıca tahmin etmeye çalışmış fakat aklıma bir şey gelmeyince "Peki çıkmayayım. Ne isteyeceksin söyle bakalım." diye konuşmuştum.
Bunun üzerine Hyunjin nasıl söyleyeceğini bilemezmiş gibi bir süre etrafa bakınmış ardından da "Hani ben senin defileni izlemiştim ya" diye sorarcasına konuşmuş benim onu kafamla onaylamam üzerine de "Oradaki mankenlerin makyajları çok güzeldi." demişti.
"Evet güzeldi ama şimdi neden bunu konuşuyoruz anlayamadım."
Konuşmam üzerine Hyunjin yine gözleriyle odada küçük bir tur atmış sonra da "Jeongin, senin makyaj malzemelerin var. Her sabah yüzüne bir şeyler sürüyorsun. Hiç o defiledeki gibi simli ya da renkli bir makyaj yaptığını görmedim ama makyaj yapmak konusunda bilgili gibisin." deyip tepkimi ölçmek istercesine bana bakmaya başlamıştı. Ama tabi ben konunun nereye ulaşacağını bilmediğim için pek bir tepki vermemiş ve sadece kafamı olumlu anlamda sallayıp onun konuşmaya devam etmesini beklemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
catboy ↦ hyunin ✔
FanfictionJeongin sadece sıradan bir kedi almak istemişti. 13.03.22 - 07.01.23