Arabamı evimin otoparkına parkedip eve girdiğimden birkaç saniye sonra muhtemelen kapının sesini duymuş olan Hyunjin koşarak salondan çıkmış ve yanıma gelmişti. Elimdeki kabanımı astıktan sonra ona döndüğümde de kollarını boynuma sarmıştı. Bunun üzerine ben de kollarımı onun beline koyup sarılışına karşılık vermiştim.
Bu sırada salondan çıkan Minho'nun ayarladığı bakıcıyı görünce Hyunjin'le ayrılmış ve ona dönmüştük. Açıkçası Hyunjin'le anlaşıp anlaşamadıklarını fazlasıyla merak ediyordum bu yüzden de kendimi tutamamış ve merhabalaştıktan hemen sonra "Gününüz nasıldı?" diye sormuştum ikisine hitaben.
Bunun üzerine adını unuttuğum bakıcı kadın "Güzeldi, fazlasıyla eğlendik. Değil mi Hyunjin?" deyip gülümseyerek Hyunjin'e döndüğünde Hyunjin de gülümseyerek onu onaylamıştı. Bu içimin biraz rahatlamasına sebep olduğu sıradaysa bakıcı "Siz geldiğinize göre ben çıkıyorum. Yemek yapmıştım öğlen dolaba koydum, ısıtıp yersiniz." diye konuşup yanımdaki dolaba yönelmişti.
Montunu rahatça alabilsin diye biraz kenara çekildiğimde elim hâlâ belinde olan Hyunjin'i de kendimle birlikte kenara kaydırmıştım. Montunu giyindiğini gördüğümde onun için kapıyı açmış aynı zamanda da "Teşekkürler, yarın görüşürüz." demiştim. Konuşmam üzerine bana gülümseyerek karşılık verdiğinde Hyunjin'e dönüp onunla da vedalaşmış sonra da evden çıkmıştı.
"Siz neden yarın görüşüyorsunuz?"
Bakıcı evden çıktığı gibi bana dönüp sinirli yüz ifadesiyle konuşan Hyunjin'e önce şaşırmış sonra da "Ben evden çıkmadan önce geliyor ya o zaman görüşürüz anlamında dedim. Özel olarak görüşmeyeceğiz yani." diye açıklama yapmıştım. Açıklamam üzerine yüzündeki sinirli ifade dağılmış yerine güzel bir gülümseme yerleşmiş sonra da tatlı bir ses tonuyla "Görüşmeyin zaten." demişti.
Şu an Hyunjin beni kıskanıyor muydu yoksa ben mi yanlış anlıyordum?
Onun bu hali beni şaşırtmış olsa da tatlı olduğu için gülmüş sonra da üzerimi değiştireceğim için yatak odasına ilerlemeye başladığımda arkamdan gelen Hyunjin'e "Nasıl geçti günün? Sevdin mi bakıcını?" diye sormuştum. Bakıcısıyla bir anlaşma imzalamadan önce Hyunjin'in onunla iyi anlaşabileceğine tam olarak emin olmam gerekiyordu çünkü.
"Yani evet. Evden çıkmadan önce sana olan bakışlarını görmeden önce çok sevmiştim. Şimdi biraz daha az sevdim onu."
Bu cümlesinden anladığım kadarıyla Hyunjin cidden beni kıskanmıştı. Ama komik olan kadın bana doğru dürüst bakmamıştı bile. Ya da bakmıştı da ben mi kaçırmıştım?
"Nasılmış bana olan bakışları? Çünkü ben baktığını bile görmedim."
Yatak odama girerken konuştuğumda hemen arkamdan gelen Hyunjin sinirli çıkan sesiyle "Nasıl görmedin ya? Üç kere süzdü seni, tam üç kere." demiş ve ona döndüğümde de bana sorgulayıcı bakışlar atmaya başlamıştı.
"Tüm dikkatim sende olduğu için onun bana bakışları dikkatimi çekmemiştir."
Omuz silkip konuştuğumda Hyunjin'in yüzüne yine kocaman bir gülümseme yerleşmiş sonra da bana yaklaşıp yine çok şaşıracağım bir şey yapmıştı.
Yanağımı öpmüştü?
Sağ elini sol yanağımın üzerine koyup kafamı sabitledikten sonra sağ yanağımın üzerine tüy hafifliğinde kondurduğu öpücük benim donup kalmama sebep olduğunda o gülümseyerek geri çekilip odanın kapısına doğru ilerlemişti.
"Sen üzerini değiştir ben aşağıda seni bekleyeceğim."
Beklenmedik öpücük yüzünden bir süre daha orada öylece durduktan sonra kafamı iki yana sallayıp düşüncelerimi dağıtmış ve giysi odama doğru ilerlemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
catboy ↦ hyunin ✔
FanfictionJeongin sadece sıradan bir kedi almak istemişti. 13.03.22 - 07.01.23