ROZDZIAŁ PIERWSZY

1.3K 50 8
                                    



Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.



                Zoey razem ze swoimi rodzicami, Bambiną i Kingstonem, weszła do budynku szkoły Hollywood Arts. Była niezmiernie zadowolona, że w końcu skończyła nagrywanie filmu, dzięki czemu mogła wrócić do swojego normalnego życia — nadal chodziła do szkoły, gdyż mama nie chciała, żeby sodówka uderzyła jej do głowy.

– Podekscytowana? – zapytała kobieta, trzymając ją za rękę. Zoey szybko pokiwała głową i podskoczyła z radości.

– Strasznie tęskniłam za tym miejscem! – przyznała, rozglądając się dookoła.

– Czy ja dobrze widzę? – Obok nich pojawił się dyrektor Eikner, na co Zoey pisnęła i przyciągnęła go do uścisku.

– Wujek David!

Dyrektor placówki okręcił ją ze sobą w ramionach, a następnie ucałował ją w policzek.

– Cześć, pszczółko! Jak było w Dubaju? Skończyliście nagrywać?

Przez ostatnie kilka miesięcy Zoey odgrywała swoją rolę w nowym filmie o Aniołkach Charliego.

– Było super! Świetnie się bawiłam i poznałam mnóstwo nowych przyjaciół.

Po krótkiej rozmowie jej mama podpisała kilka dokumentów, dzięki którym dziewczyna mogła udać się na lekcje. Przechadzając się korytarzem, zauważyła szafkę z nową grafiką, a mianowicie napisem „Make It Shine". Zoey weszła do sali teatralnej, kosmyki włosów opadały jej na ramiona, a oczy lśniły.

– Zaraz ci pokażę ból... ZOEY?!

Zamiast zamachnąć się na Tori, Jade szybko podbiegła do przyjaciółki i mocno ją przytuliła.

– J'adelle!

Brunetka uszczypnęła ją w bok, na co Zoey żachnęła się i zmarszczyła brwi.

– Auć...

– Jestem Jade, pamiętasz?

Zoey kiwnęła głową, chociaż wcale nie pamiętała zgadzania się na używanie właśnie tej wersji imienia.

– Skarbie – odezwał się Beck, a na dźwięk jego głosu dziewczyna szeroko się uśmiechnęła i objęła go ramionami. Ich usta spotkały się w namiętnym pocałunku, którego Tori najwidoczniej się nie spodziewała.

– Czy to...?

– O tak – odpowiedział Andre, po czym podszedł do przyjaciółki, kiedy ta już skończyła witać się ze swoim chłopakiem.

– Heej!

– ZOEY! – krzyknęła Cat i zaczęła podskakiwać, jednocześnie ściskając drugą dziewczynę. Obie upadły na podłogę ze śmiechem.

ELECTRIC TOUCH ━ BECK OLIVEROpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz