– Nie możesz po prostu usiąść obok niego? – zapytała Zoey, kiedy Jade i Aaron znowu zaczęli ze sobą rozmawiać.
Jade specjalnie usiadła pomiędzy Zoey a Beckiem, ponieważ tego poranka strasznie się do siebie kleili. Dziewczyna przewróciła oczami i przeszła ponad nią na miejsce obok swojego chłopaka. Jej przyjaciółka z kolei z uśmiechem przysunęła się do swojego ukochanego, który się zaśmiał oraz ją pocałował.
– Hej, siadajcie! – zawołał Aaron do Andre i Tori, którzy akurat szli w ich stronę.
– Nie chcę, żeby tu siadali.
– Wiesz, jak miło, że jesteś tak otwarcie niemiła.
– Ma zły humor, bo użądliła ją pszczoła. – Zoey poklepała Jade po głowie i oparła się Becka, który wsunął dłoń pod jej koszulkę, opierając ją na jej brzuchu.
– Widzicie?! Każdy oprócz mnie! – jęknął głośno Andre. – No chodźcie, pszczółki! Co muszę zrobić, żebyście mnie użądliły?
Zoey posłała mu dziwne spojrzenie.
– Chcesz, żeby cię użądliły. Dziwne – skomentowała, po czym odwróciła wzrok.
W międzyczasie Beck wyciągnął scenariusz, zaczynając go czytać.
– Oo, scenariusz? – odezwała się Tori i wyciągnęła rękę, aby go wziąć, jednak Zoey ją odepchnęła.
– Nie dla ciebie.
– Idziesz na przesłuchanie do sztuki?
– Tak jakby. Do filmu.
– Super! Co to za film?
– Zabieram ci ogórka – burknęła Jade, biorąc gryza, a następnie częstując również swoją najlepszą przyjaciółkę.
– I co to za film?
– Nazywa się „Miss Fire". Jest o policjantce, która zostaje zwolniona z pracy i zaczyna szaleć.
– Ale fajnie! Kto gra policjantkę?
– Melina Murray – odpowiedziała z niesmakiem Zoey.
– No coś ty!
– Będziesz grał w jednym filmie z Melindą Murray?
– No cóż, będę grał kelnera numer jeden i mam tylko dwie kwestie, o ile w ogóle dostanę rolę.
– Gdzie jest scenariusz? Chcę przeczytać!
– No cóż, nie dostanie całego scenariusza, dopóki nie dostanie roli – wytłumaczyła brunetka, jednocześnie lejąc keczup obok swojego tosta z serem.
– Dostałem tylko kilka stron potrzebnych do przesłuchania – dodał Beck z uśmieszkiem, a Zoey poklepała go po policzku.
– Auć! Użądliła mnie pszczoła! – zawołała nagle jakaś dziewczyna, która akurat przechodziła obok ich stolika.
– Ona?! Naprawdę?! – Andre popatrzył wymownie na owada.
CZYTASZ
ELECTRIC TOUCH ━ BECK OLIVER
FanfictionNie wszystkie ładne dziewczyny są szczupłe. © funsizedbby | 2022-2023