Zoey jęknęła, kiedy Jade pociągnęła ją za rękę i wyprowadziła na zewnątrz.
– Zamknij się – poleciła, sadzając ją przy stoliku, gdzie już siedzieli Tori, Beck i Robbie.
– Hej. Jest mi strasznie gorąco, ale i tak mam dobry humor – odezwała się Cat i usiadła obok Shapiro.
– Robbie, skończyłeś pić tę wodę? – dopytała Jade.
Zoey w tym czasie pocałowała swojego chłopaka.
– Nie.
– Oddaj ją.
– Dobra.
Brunetka szybko zdjęła nakrętkę i upiła łyk napoju, przymykając oczy. Tori uważnie się jej przyjrzała.
– Co?
– Nie pocisz się!
– Hm? – Tori zaczęła macać jej twarz i szyję. – Dobrze się bawisz?
– Jakim cudem się nie pocisz?
– Ja się nie pocę.
– Wszyscy się pocą.
– Nie Jade. – Beck wzruszył ramionami.
– Jade nigdy się nie poci – potwierdził Robbie, kręcąc głową.
– Jak to nigdy się nie poci?
– Pot jest obrzydliwy, więc się nie pocę.
– Czyli jesteś po prostu zimnokrwista?
– Tak. Moja mała, zimnokrwista baba – zagruchała Zoey, szczypiąc policzki przyjaciółki. – Yes sirem yem k'ez (Kocham cię).
Poklepała ją jeszcze po twarzy, zanim wróciła do jedzenia.
– Jade, zimnokrwista? Hm, co za niespodzianka – skomentował sarkastycznie Rex.
Beck głośno parsknął śmiechem, podczas gdy Jade wzięła krem z filtrem i trysnęła nim Rexowi w twarz.
– Aa! Ta wiedźma psiknęła mi kremem w oko! Pomóż mi, Rob!
– Cii! Już dobrze, spokojnie. – Robbie szybko złapał chusteczkę i zaczął go wycierać. – I już.
– Teraz nierówno się opalę.
– Co tam, amigos, ami-laski? – zagaił Andre, który właśnie do nich podszedł.
– Co to za pieniądze?
– Moje – wytłumaczył, wachlując się stertą banknotów. – Postawiłem tam basenik dla dzieci i biorę od ludzi pięć dolarów za pięć minut... SINJIN! Zostały ci trzy minuty!
– Okej! – odkrzyknął wspomniany chłopak.
– Czy to prawda, że pot i siki to tacy... Kuzyni? – Cat nagle zmieniła temat.
– Ech? – Zoey przeniosła na nią wzrok.
– Co? – mruknął również Harris.
– Matko, ile jeszcze potrwa ten upał? – jęknął Beck.
– Podobno do wtorku.
– Dlaczego tak mówisz?! – pisnęła rudowłosa.
Robbie wyjął swojego niedorzecznie wielkiego pearpada.
– Wow! Temperatura u nas sięga do czterdziestu jeden stopni – powiedział z szeroko otworzonymi oczami, na co wszyscy jęknęli.
Zoey westchnęła i spięła włosy w wysokiego koka, aby było jej choć trochę chłodniej.
CZYTASZ
ELECTRIC TOUCH ━ BECK OLIVER
أدب الهواةNie wszystkie ładne dziewczyny są szczupłe. © funsizedbby | 2022-2023