ROZDZIAŁ DWUDZIESTY TRZECI

223 9 0
                                    


                Po tym jak Robbie uciekł z Rexem, który najwyraźniej miał silnego kaca, Tori zwróciła się do Jade i Zoey.

– Hej, kiedy jest nasza studniówka?

– Nie mamy studniówki – odparła z obrzydzeniem Jade.

– Co? – zapytała Tori zszokowana.

– Studniówki są głupie. – Dziewczyna wzruszyła ramionami.

– Uwielbiam studniówki.

– To ma sens, bo i ty, i studniówki jesteście głupie – stwierdziła Jade, po czym odciągnęła Zoey w przeciwnym kierunku.



⋆。 ̊ ☁ ̊。⋆。 ̊☽ ̊。⋆



                – Będę za tobą tęsknić. – Zoey wykrzywiła usta w grymasie, żegnając się z Beckiem, który wybierał się na tydzień do Kanady.

– Ja też będę za tobą tęsknić. Kocham cię.

– Kocham cię. – Brunetka westchnęła i mocno go przytuliła.

– Ale to tylko tydzień.

– Mhm. – Zoey westchnęła raz jeszcze. – Kocham cię.

– Ja też cię kocham – powiedział, łapiąc jej twarz i patrząc jej prosto w oczy.

Zoey również przeniosła na niego wzrok, a następnie musnęła jego usta, przez co jej rzęsy dotknęły jego policzków.

– To łaskocze.

Zoey prychnęła, słysząc jego chichot.

– To słodkie – zaoponowała, delikatnie gładząc go po policzkach.

Beck uśmiechnął się i poruszył brwiami.

– Lubisz, kiedy chichoczę? – spytał uwodzicielsko.

– Powinniśmy przestać. Kiedyś widziałem, jak moi rodzice to robią – stwierdziła Zoey, kręcąc głową i wstając z jego kolan. – Odwozisz mnie do domu. Możesz wziąć mój samochód.

Beck skinął głową i natychmiast wstał.

– Chodźmy.

Zoey rzadko pozwalała mu prowadzić swoje samochody, ponieważ po prostu za bardzo je kochała. No i Beck kiedyśwjechał w ścianę, kiedy prowadził jej Escalade. Trzy razy.



⋆。 ̊ ☁ ̊。⋆。 ̊☽ ̊。⋆



                – Okej, stworzyłem ten mały komputerowy model kawiarni...

Cat sapnęła.

– Tam jemy obiad!

– Tak, dokładnie – odpowiedziała jej Tori.

– Będziemy rozmawiać o tym balu czy co? – zapytał Rex, zirytowany opóźnieniem.

– Okej, skoro wspomniałeś o studniówce, wiele osób mówiło mi, że nie chcą, aby Hollywood Arts zorganizowało normalny bal, więc pierwszym pomysłem, jaki przyszedł mi do głowy, był...

– Pewnie powie „Prom". – Zoey szepnęła do Cat, która zachichotała, gdy Tori faktycznie wypowiedziała to słowo.

Wszyscy mruknęli zgodnie.

ELECTRIC TOUCH ━ BECK OLIVEROpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz