– Chodźcie, chodźcie, chodźcie – wołała Tori, prowadząc swoich przyjaciół do teatru.
– Wow – przyznał zaskoczony Aaron. – Nieźle tu.
– Co nie?
Przybiłam dziewczynie piątkę.
– Nieźle, Vega. Dobra robota.
– A ta babka z restauracji, którą ledwo co znasz, pozwoliła nam wystąpić tu za darmo? – dopytała ze zmartwienie Jade.
– Tak, to budynek jej męża i możemy nieodpłatnie wynająć go na dwa tygodnie, więc będziesz miała więcej kasy na dekoracje i tak dalej.
– Nieźle cię ustawiła – skomentował Aaron, siadając na krześle.
– No? Kochasz mnie? Uwielbiasz? Tak, uwielbiasz! Dalej, przytul Tori! – Dziewczyna wyciągnęła do niej ramiona.
Jade jedynie popatrzyła na nią bez żadnych emocji.
– Żartobliwie uderzę cię w ramię, jakbyśmy się przyjaźniły – zasugerowała, na co uzyskała odpowiedź w postaci kiwnięciem głowy.
– Może być.
– Okej – mruknęła Jade, po czym udała się w stronę sceny. – No dobra, mam sporo pracy. Muszę zapytać Sinjina, czy pomoże mi z dekoracjami. Może Robbie zajmie się oświetleniem, jeśli...
Przerwała jej kobieta w jaskrawozielonej marynarce, która gwałtownie pojawiła się w budynku.
– Cześć!
– Dzień dobry.
Nieznajoma się uśmiechnęła.
– Patrzcie, to Tori Vega i jej piękne kości policzkowe – pochwaliła, co wywołało u młodej brunetki rumieniec.
– Dzień dobry – przywitała ją. – Jade, to jest pani Lee z Wok Star.
– Oo, miło panią poznać.
– To nasza scenarzystka?
– To ona!
– Jestem Jade, to mój chłopak, Aaron, a to moi najlepsi przyjaciele, Zoey i Beck.
– Ja jestem chłopakiem. – Aaron uniósł swoją butelkę z wodą.
– A my przyjaciółmi! – dodał Beck, posyłając kobiecie dziecięcy uśmiech.
– Hej! To ty byłaś Aniołkiem Charliego! – Kobieta sapnęła. – Chodź, zrobimy sobie zdjęcie!
Pospiesznie podała aparat Jade i ściągnęła Zoey z kolan Becka.
– Jak miło cię poznać.
Zoey posłała jej szeroki uśmiech, odwzajemniając jej uścisk.
– Panią również.
– Chciałam bardzo podziękować za to, że...
Pani Lee przerwała West, gdy jednocześnie przeglądała dopiero co wykonane zdjęcia.
– Aj, nie ma sprawy! Cieszę się, że będziesz mogła wystawić swoją sztukę.
– Um... Dziękuję. Już się nie mogę doczekać, aż pani ją przeczyta.
– Już przeczytałam.
– Och, wczoraj dałam jej kopię scenariusza – wtrąciła Tori.
– Przeczytałam ją w wannie.
Jade uśmiechnęła się niepewnie.
– I podobała się?
Pani Lee przytaknęła.
CZYTASZ
ELECTRIC TOUCH ━ BECK OLIVER
FanfictionNie wszystkie ładne dziewczyny są szczupłe. © funsizedbby | 2022-2023