1

1.3K 18 2
                                    

"Dikkat et!!" diye bağırmamla önümüzden son sürat gelen aracın bize çarpması bir oldu. Kopan büyük gürültünün ardından bilincim yavaş yavaş bedenimi terk ediyordu. Bir süre sonra sesleri uğultulu bir şekilde duymaya başladım ve gözlerim yavaşça kapandı. Duyduğum son şey ise ;

"DURU HANIM!"

____

Duyduğum uğultulu seslerle gözlerimi araladım.

"Duru Hanım!" duyduğum sesler başımın ağrısını tetikliyordu. "Hemen doktor çağırın ve Emir Bey'e haber verin Duru Hanım uyandı."

"Duru Hanım iyi misiniz?" gözlerimi başucumdaki kısa boylu sarışın kadına çevirdim. "Başım çok ağrıyor."

"Bu çok normal Duru Hanım büyük bir trafik kazası geçirdiniz. Merak etmeyin Doktor Bey gelmek üzeridir."
hemşire başımda dikilmeye devam ederken kapı açıldı ve içeriye uzun boylu, esmer, beyaz önlüklü bir adam girdi.

"Merhaba Duru Hanım iyi misiniz?" Aynı soruyu duymaktan sıkıldım, hastane odasında ne kadar iyi olabilirim. "Başım çok ağrıyor ve bana ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yok."

"Başınızın ağrıması çok normal büyük  bir trafik kazası geçirdiniz ve başınızdan darbe almışsınız. Doğrusu ilk hastaneye geldiğinizde yaşamanız adına bir ümidimiz dahi yoktu, durumunuz çok kötüydü. Neyse ki hayati tehlikeyi atlattınız fakat ne kadar ciddi olduğunu bilmediğimiz bir hafıza kaybı yaşıyorsunuz. " Son duyduğum şeyle sanki başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Annem, babam  neredeydi, neden burada değillerdi, yaşıyorlar mıydı? Lanet olsun ki hiçbir şey hatırlamıyorum. Dudaklarımı araladım ve zorlukla konuştum." Na- nasıl yani? "

" Malesef durum böyle Duru Hanım ne kadar sürer bilmiyoruz ama uzun süreli bir kayıp gibi görünüyor. Şimdi size ağrılarınız için bir iğne yapacağım. Tekrar uyandığınızda daha detaylı bir şekilde konuşuruz." hiçbir şey diyemedim ne diyebilirdim ki hayatıma dair en ufak bir şey bile hatırlamıyorum annem, babam, yaşadığım ev... Koluma iğneyi yapmak üzere olan doktora baktım kolumu tuttu ve iğneyi yavaşça tenime batırdı. Gözlerim yavaşça kapandı.

___

Yine uğultulu seslere gözlerimi araladım. Fakat bu sefer ağrı hissetmiyordum.

"Duru Hanım daha iyi misiniz?" Gözlerimi doktor beye çevirdim ve zorlukla "iyiyim" dedim. Fakat busefer daha önce odada görmediğim uzun boylu iri, esmer, kirli sakallı bir adam vardı. Adama dik dik bakmamdan olsa gerek adam konuşma ihtiyacında bulundu.

"Nasılsın canım?" canım derken ne saçmalıyordu bu adam. "Canım?" dedim ne demek istiyorsun der gibi.
Adam elime uzanıp tuttu. Gözlerim ellerimize kayarken ikinci bir şoku yaşıyordum. İkimizin de parmağında alyans vardı. Ben şaşkınlıkla adamın yüzüne bakarken adam konuşmaya başladı. "iyi misin ?" Hızla elimi adamın elinden çekip konuştum. "Ne diyorsun ya, sen kimsin?" Adam beni bekletmeden hemen cevap verdi."Ben senin nişanlınım."dedi adam. Şok içinde adamın suratına bakıyordum." Ne saçmalıyorsun, ne nişanlısı, ne diyosun sen? "sesim beklediğimden de yüksek çıkmıştı. Adam da bunu beklemiyor olacak ki irkikidi."Sakin ol, hatırlamadığın için şaşırman normal ama biz nişanlıyız." dedi adam. Çıldırmak üzereyim.

"Nerden bileyim beni kandırmadığını, durumumdan faydalanıp bana zarar vermiyeceğini?" diye sordum.

"Adım Taner Karahan, tabii ki de dediğin gibi sana zarar vermeyi falan düşünmüyorum, şuan bana inanmamakta haklısın ama evimize gittiğimizde herseyi yavaş yavaş anlıyacaksın, hatırlayacaksın." dedi adının Taner olduğunu sözde nişanlım olduğunu söyleyen adam. Uzun süredir sessizliğini koruyan doktor konuşmaya dahil oldu.

Yeniden AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin